DIA DELS AVIS

Just aquest curs 2019-2020  hem dedicat als nostres padrins i padrines, avis i àvies, iaios i iaies, nai-nai,  nonna el projecte de la nostra ZER.

El Dia dels avis és un dia commemoratiu dedicat als avis de les famílies. Se celebra el 26 de juliol amb motiu de l’onomàstica dels sants Joaquim i Anna.

Avui és una jornada d’agraïment i reconeixement a la tasca i dedicació dels avis i àvies i a la seva contribució en el dia a dia de molts infants i famílies.

Addicionalment, l’ONU promou la celebració a nivell internacional d’una jornada dedicada a la gent gran, l’1 d’octubre.

Avis i àvies, sou el nostre tresor!

Publicat dins de General, PROJECTES | Deixa un comentari

Alumnes assignats al centre i llista d’espera

ALUMNES ASSIGNATS:

PREIXANA: ALUMNES ASSIGNATS

LLISTA D’ESPERA:

PREIXANA: LLISTA D’ESPERA

MAGAZINE ZER RIU CORB

Ja tenim aquí la quarta revista de la ZER Riu Corb

GAUDIU-LA!

BAREM DEFINITIU DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS AL CENTRE a dia 6/7/20

A continuació podeu consultar la publicació del Barem definitiu de les sol·licituds per a l’escola Montalbà de Preixana a dia 6/7/20.

P-INFORME_OFERTA_OME_INFORME_OFERTA

BAREM DEFINITIU DE LA LLISTA DE SOL·LICITUDS AL CENTRE

A continuació podeu consultar la publicació del Barem definitiu de les sol·licituds per a l’escola Montalbà de Preixana.

ESCOLA MONTALBÀ DE PREXANA BAREM_DEFINITIU