Acomiadem les alumnes de sisè. Acomiadem el curs 2020-21.

Aquesta és la darrera entrada d’aquest curs. Ha estat un curs diferent al que coneixíem fins ara, degut a la situació de pandèmia Covid-19, però l’hem superat i amb nota! Gràcies sobretot a les alumnes i els alumnes de l’escola Montalbà que han sigut pacients amb les mesures d’higiene, les distàncies, el rentat de mans i en entendre que estàvem en una situació excepcional. També a les famílies que heu recolzat les decisions del departament d’Educació i del claustre de mestres. A l’Ajuntament i el poble en general que ens ha servit d’inspiració i llibre de text per aprendre més i millor del que tenim a la vora.

Finalment, i per sort, aquest dia 22 hem pogut estar plegats al pati de l’escola acomiadant el curs i a les nostres alumnes de sisè, la Montalbà i la Nàdia, a qui desitgem el millor en la nova etapa a l’institut.

Bon estiu!

Equip docent de l’Escola Montalbà.

Publicat dins de ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, FESTES, General | Deixa un comentari

Projecte Picapedrers i Picapedreres

Per acabar el projecte d’escola d’aquest curs hem fet aquestes dues activitats: per una banda hem visitat l’església de Preixana i de la Capella de la Verge de L’Horta amb les explicacions de la Sra. Montserrat, a qui donem les gràcies. D’altra banda, hem fet un viatge en el temps i ens hem convertit en pintores i pintors prehistòrics, estampant a la pedra motius inspirats en les pintures rupestres.

Publicat dins de ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, General, PROJECTES, SORTIDES | Deixa un comentari

Què en són de bones les maduixes de l’escola!

Aquests darrers dies hem pogut tascar les maduixes de les plantes que vam plantar fa ja alguns dies. Les activitats de l’hort són molt agraïdes i ens serveixen per aprendre el cicle vital de les plantes i per valorar els productes de proximitat i la natura.

Publicat dins de ED. INFANTIL, ESCOLA VERDA, General | Deixa un comentari

Teatre en anglès per als més petits

Degut a què aquest curs no hem pogut anar a llegir contes als nens i les nenes d’infantil (pels grups bombolla), des de l’àrea d’anglès hem ideat una petita obra de teatre per a tots els públics i a la vegada hem pogut practicar i millorar les habilitats lingüístiques en anglès.

Vídeo

Publicat dins de ANGLÈS, ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, General | Deixa un comentari

Seguretat vial amb els Mossos d’Esquadra

Aquest divendres ens van visitar els Mossos d’Esquadra per fer-nos una xerrada sobre què fem bé i què no fem bé quan anem en bicicleta. Vam poder comprovar que podem millorar i que cal fer-ho per la nostra seguretat i la de tothom.

Publicat dins de ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, General | Deixa un comentari