La neu i els Reis Mags

En tornar a l’escola aquest gener hem tingut dues sorpreses. D’una banda, estava coberta de neu i, de l’altra, hem trobat els regals que ens havien deixat el Reis Mags quan van passar per allí!!

Publicat dins de ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, General | Deixa un comentari

Celebrem el Nadal

Engany, a causa de la situació sanitària, les famílies no heu pogut gaudir de la celebració que ja es tradició a la nostra escola. Us adjuntem un vídeo amb les actuacions de les vostres filles i fills, així com algunes fotografies de la festa.

Us desitgem molt Bones Festes!

Publicat dins de ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, FESTES, General | 1 comentari

Preparem el Nadal

Aquests darrers dies a l’escola, de petits a grans, hem posat el nostre granet de sorra per preparar la tradicional festa de Nadal.

Entre tot l’alumnat hem creat un pessebre molt original, reciclant i reutilitzant materials;  hem fet manualitats nadalenques, ens hem convertit en poetes i ens han sortit tres poesies en llengua castellana la mar de divertides; també hem aprés nadales en llengua anglesa i en llengua catalana i hem guarnit el nostre arbre amb felicitacions de Nadal en totes les llengües de les famílies de l’escola.

Hem aprés i ens hem divertit amb totes aquestes activitats!

Publicat dins de ED. INFANTIL, Ed. PRIMÀRIA, FESTES, General | Deixa un comentari

Treballem els valors a l’àrea de llengua anglesa

A educació infantil hem treballat els colors a partir del tradicional conte “Elmer the elephant”, un elefant que és diferent de la resta i que un dia hi posa solució, encara que la història no acaba com ell esperava…

Publicat dins de ANGLÈS, ED. INFANTIL, General | Deixa un comentari

Ens comuniquem amb els altres nens i nenes de la ZER

Ja que aquest curs no podrem fer trobada de la ZER riu Corb, cada trimestres farem trobades virtuals entre nenes i nens de les escoles.

El dimecres 2 de desembre vam fer una videotrucada amb els companys i companyes de CS de Belianes i Sant Martí de Maldà, per una banda i amb els nens i nenes de CM de Sant Martí de Maldà.

En aquesta videotrucada ens vàrem intercanviar les experiències i activitats realitzades a l’àrea de visual i plàstica durant el primer trimestre.

Publicat dins de Ed. PRIMÀRIA, General | Deixa un comentari