Trobada PRI-SEC d’Educació Física a Tàrrega

El passat dilluns 28 d’octubre, els alumnes i les alumnes de Cicle Superior de la ZER Riu Corb vam tornar a  participar en la trobada esportiva que realitza cada any el Consell Esportiu de l’Urgell, a Tàrrega. Les principals escoles de l’Urgell van formar part d’aquesta jornada on els alumnes de primària (cicle superior) i de secundària de la comarca van compartir el mateix espai, en una jornada de convivència a través de l’educació física. Es van realitzar grups mixtes de primària amb totes les escoles participants i van fer un circuit de 5 proves organitzades i tutelades per alumnes de secundària. Les proves van ser: Dodgeball, jocs populars, hoquei adaptat, el joc de la bandera, relleus als botis i zumba. Els alumnes de Cicle Superior s’ho van passar molt bé!!! Us adjuntem algunes imatges que podreu veure prement la fotografía.

Aquest article ha estat publicat en Ed. PRIMÀRIA, EDUCACIÓ FÍSICA, General, SORTIDES. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.