I per acabar l’any us deixem amb una cançó que van cantar tots els alumnes de l’escola!!!
Que tingueu un bon inici d’any!!!
[youtube width=”300″ height=”200″]http://youtu.be/eI3jaa4ES3U[/youtube]
I per acabar l’any us deixem amb una cançó que van cantar tots els alumnes de l’escola!!!
Que tingueu un bon inici d’any!!!
[youtube width=”300″ height=”200″]http://youtu.be/eI3jaa4ES3U[/youtube]
[youtube width=”250″ height=”200″]http://youtu.be/R7hfiYwuFk8[/youtube]
El passat dia 23 de desembre del 2014 els alumnes de 4t i Cicle Superior van representar “Els Pastorets i el dimoni escuat”.
Aquí us deixem la seva representació i aprofitem per desitjar-vos unes bones festes i una bona entrada al 2015
ELS NENS I NENES DE LA CLASSE D’EDUCACIÓ INFANTIL US DESITGEM QUE PASSEU UNES BONES VACANCES DE NADAL I TINGUEU UNA BONA ENTRADA D’ANY AL 2015!!
El Miquel Àngel ha vingut a l’escola per explicar-nos en què consisteix la seva feina de topògraf , una mica complicada d’entendre, però la veritat és que ho ha fet molt bé i ja sabem coses noves.Ens ha ajudat molt a entendre com treballen amb l’aparell que ha portat perquè tots puguem veure què fan!
MOLTES GRÀCIES!!
La Clara Puig ens va venir a parlar sobre el seu ofici: auxiliar de clinica dental. Ens va explicar perquè és molt important tenir una bona higiene bucal, i ens va ensenyar com fer-ho amb aquest aparell tant divertit.
També ens va explicar el conte del pic i la bola, que ens va encantar!
Finalment ens va regalar un raspall i pasta de dents per a tots!!
MOLTES GRÀCIES!
La Lluïsa Puig ha vingut a l’escola a explicar-nos moltes coses sobre el seu ofici com a auxiliar de geriatria. Ens ha agradat molt, de ben segur que ajudarem millor als avis amb tots els teus consells.
MOLTES GRÀCIES!!
La Mònica Gisbert ens ha obert les portes de casa seva per explicar-nos què fa en el seu dia a dia i quines són les eines de treball que utilitza com a editora de textos.
MOLTES GRÀCIES MÒNICA!