SHOPPING: USING AND LEARNING ENGLISH

Ja ho van dir a principi de curs: “per arribar a ser un Astronauta cal parlar anglès“. La classe de P5 està molt interessada en els idiomes i no paren de demostrar tot allò que han après en aquest primer any estudiant aquesta llengua. Ja són capaços (entre altres temes)  d’anar a comprar i demanar allò que volen; també saben escoltar què volen els companys i respondre. I tot això utilitzant l’anglès… Doneu un cop d’ull a aquest vídeo on veureu la competència que estan assolint els nostres alumnes. Crec que a partir d’ara ens haurem de portar a un nen o a una nena d’aquesta classe quant viatgem per saber què demanem al restaurant.

2 thoughts on “SHOPPING: USING AND LEARNING ENGLISH

1. Elvi

Me he quedado alucinada me ha encantado la actividad, una buena manera de aprender ingles divirtiendose.
    Te felicito Teacher Manu estas haciendo un buen trabajo.