BENVINGUTS A P3

Ja tornem a ser aquí!! Després d’un, estiu que sempre es fa curt, toca tornar a l’escola. Volem donar la benvinguda a totes aquelles famílies que comencen aquest curs a la nostra Escola.
Aquest curs 50 nous nens i nenes han començat a P3. Ara mateix tots ells i elles estan realitzant l’adaptació a l’escola, un gran canvi! Aquí podeu veure unes imatges del que han fet durant els seus primers moments al nou entorn.

4 thoughts on “BENVINGUTS A P3

1. MamaLuciaG

Ohhhhh! Quina il·lusió poder veure els nostres nens en els seus primers moments a “l’escola de grans”… i a més a més contents!
    MOLTES GRÀCIES!

2. Susana i Iria P3-B

Estem molt agraïts de que tingueu una estona per fer fotografies ens uns moments en que esteu molt enfeinats amb l’adaptació dels nostres nens i nenes.
    Gràcies a tots per ser com sou.

3. mama Marta Yelamos

Gracies per compartir amb els pares aquests moments dels nostres fills que no podem compartir amb ells.