Jocs cooperatius

Bones a tots i a totes,

Des de l’àrea d’Educació Física, també hem treballat aquest primer trimestre diferents situacions de jocs cooperatius entre tots els alumnes. Els alumnes mostren molt bona predisposició a treballar per assolir un objectiu o un repte proposat pel mestre, i quan s’han de fer activitats per grups els alumnes de l’escola mostren una bona relació entre tots i sempre tenen ganes de jugar i participar de forma activa. Us adjuntem algunes imatges, que esprem que us agradin.

Preparant la Marató de TV3

Bones a tots i a totes,

Aquest any La Marató de TV3 tractarà sobre algunes de les malalties metabòliques més freqüents a Catalunya que són la obesitat i la diabetis. Com és un tema que també el tractem a l’àrea d’Educació Física, els alumnes van proposar de fer alguna cosa per ajudar a aquesta causa.

Aquests dies amb els alumnes  estem organitzant una sortida pel poble per promocionar hàbits de vida saludables. Tenen moltes ganes i els hi fa molta il·lusió poder organitzar una activitat d’aquest tipus. La setmana passada vam fer un “Memory” d’imatges saludables. Els alumnes havien d’identificar quins aliments són saludables i quins no., també vam fer un col·loqui sobre la importància de tenir una dieta equilibrida i de fer una activitat física diària. Va ser molt interessant i enriquidor ja que vam compartir diferents experiències.

Properament us anirem informant de més coses que estem treballant, però de moment us adjuntem algunes imatges que esprem que us agradi.

Informació esportiva

Bones a tots i a totes,

Des de l’àrea d’Educació Física col·laborem amb les activitats que es porten a terme a través del Consell Esportiu de l’Urgell. És per això que us anirem informant i participant en aquestes activitats perquè considerem important fomentar l’activitat física i els hàbits saludables.

Els Consells Esportius del Pla d’Urgell, Pallars Jussà i les Garrigues; conjuntament amb el CA Bellvís, Xafatolls, Esbufecs i Joventut Atlètica d’Arbeca i les AMPA dels col·legis de les tres comarques, la Diputació de Lleida amb el suport del Consell Català de l’Esport i amb la col·laboració dels organitzadors de les jornades de curses de camp a través, coordinen el Circuit Lleidatà de Cros Trofeu Diputació de Lleida.

Podeu trobar tota la informació al següent enllaç, per si us interessa: