SORTIDA DE CICLE SUPERIOR AL COSMOCAIXA

El dimecres 24 d’octubre, els alumnes del Cicle Superior  vàrem fer la sortida al CosmoCaixa de Barcelona.

Allà vam realitzar les següents activitats:

  • Un taller d’astronomia al Planetari (Eclipsis i la Terra vista des del cel).
  • Visita la sala de la matèria, al bosc inundat, i a altres exposicions que hi havia.

Com sempre tots vam gaudir de valent, descobrint, aprenent i experimentant amb tot el material de que disposa el museu. Una visita molt profitosa i recomanable. Aquí us deixem unes fotografies de la nostra visita:

 

FEM TALLERS A CICLE SUPERIOR

Els alumnes de cicle superior, una tarda a la setmana, ens barregem per passar una estona diferent. Fem tallers de robòtica, ioga, lectura, jocs d’estratègia, d’emocions i anem a fer activitats amb els avis del Casal Oller.

La finalitat dels tallers és crear un espai lúdic on puguin  gaudir i ampliar el seu ventall de jocs e interessos, així com promocionar a través d’aquest canal la interacció social i les relacions positives amb altres nens i nenes .

Per altra banda, el joc esdevé un context molt favorable per a desenvolupar valors humans per a la convivència, com el respecte, la cooperació, la participació… els permet potenciar i ampliar un gran nombre d’habilitats, com  la capacitat d’atenció, la memòria, el raonament, la motricitat, el llenguatge i la comunicació, la creativitat, etc.

CHISTES Y ADIVINANZAS

Los niños y niñas de 4rto A contamos chistes  y adivinanzas en clase de castellano del lunes 8 de octubre por la tarde. Hemos hecho un recopilatorio de esos chistes y adivinanzas en un vídeo. Estubimos grabandonos unos a otros con la tablet de la clase. Lo hicimos para trabajar nuestro sentido del humor, la expresión oral y para empezar el curso con buen rollo. ¡Fue muy divertido! ☺

EXCURSIÓ A L’AEROPORT DE GIRONA P4 I P5

Els nens i nenes de P4 i P5 hem anat a l’aeroport de Girona a veure l’aeroport i els avions. Per un dia hem set passatgers i hem fet tot el recorregut que fa un passatger a l’aeroport fins que agafa l’avió. També  hem vist altres serveis com el bomber, el senyaler, etc. Aquí ens podeu veure! Ens ho hem passat molt bé i hem après moltes coses.

TALLERS DE CICLE INCIAL

Dimecres passat vam començar els tallers de cicle. Aquest curs els nens i nenes de primer i segon farem els següents: hort, art i creativitat, anglès, experiments, valors i robòtica. Ens ho passarem pipa i aprendrem un munt de coses!