Bon estiu!

Benvolgudes famílies,
Ja que les circumstàncies no ens han permès gaudir d’un comiat com cal, pensem que us farà il·lusió saber i veure com ha estat aquest tancament de curs pels més grans de l’escola.
Després d’uns dies molt intensos volem compartir amb vosaltres els vídeos que vam preparar per compartir amb els alumnes de 6è.
Veureu un recull dels últims dies a l’escola dels alumnes que marxen a l’institut i també el que la resta de nens i nenes van preparar per acomiadar-se d’ells.
Segur que als vostres fills i filles els encantarà veure’ls.
A més a més, en l’apartat del Menjador (si cliqueu a ESBERLA) veureu que els monitors  també s’acomiaden de tots vosaltres d’una manera molt original.
Desitgem que us agradi.

Per últim, els mestres de Banda Bufera també han volgut acomiadar-se amb molt de ritme dels alumnes de 6è fent un miniconcert online.