Concert de Nadal’18

Un any més acabem el trimestre de la millor manera possible. Magnífic el concert que ens han regalat els vostres fills i filles aquest matí.  Primer els més petits de l’escola han recitat els poemes de Nadal i ens han ofert un meravellós concert. El gimnàs ens ha quedat petit ja que ningú s’ha volgut perdre l’actuació. Felicitats peques!!!

A continuació ens hem traslladat a la plaça de l’església per assistir al multitudinari concert de la nostra Banda Bufera. Quin nivell que tenen aquests músics!!  Per acabar els alumnes més grans han cantat les seves cançons i com sempre ens han emocionat molt. Com sempre volem agrair a la Noelia tota la feina feta per preparar aquest magnífic concert. També a en Pep per tot el muntatge tècnic i per descomptat als nens i nenes per la seva implicació. I per últim gràcies FAMÍLIES per la vostra assistència.

Us deixem un recull de fotos i vídeos. No us ho perdeu.

Aprofitem per desitjar-vos a TOTS i TOTES un Bon Nadal i un millor 2019.

Decoració Nadalenca

I no deixareu de sorprendre’ns… Mireu quin CEL MARINER que llueix aquest any. Meduses de totes mides i colors, cavallets de mar, peixos globus, peixos pallasso, corall, sirenes, eriçons, canyes de pescar, pops, crancs, estrelles de mar, gambes… Però fixeu-vos bé: aquesta vegada hem afegit el RACÓ DELS INDULTATS. Cada any hem “salvat” una de les vostres creacions. Ja tenim DUES ESTRELLES, UN NÚMERO i UNA NOTA MUSICAL. Quin personatge mariner serà l’indultat d’aquest curs??

Un altre element característic de l’escola és el PESSEBRE que com cada curs fan els alumnes de religió amb la Marta. Com podeu veure, aquest any fet amb pedres. Espectacular!! Fixeu-vos en tots els detalls. Trobeu el caganer? Enhorabona a tots els alumnes que heu participat.

Volem des d’aquest espai agraïr-vos la vostra col·laboració i desitjar-vos unes bones festes i un millor 2019.

Santa Cecília ’18

VISCA LA MÚSICA

Com ja sabeu a l’escola ens agrada molt la música. Ahir vam celebrar Sta. Cecília, patró dels músics. I com ja va sent habitual els pares, mares i ex alumnes de l’escola ens van oferir un concert extraordinari. Vam sentir cançons molt variades com “Al Mar” dels Manel, “Let it be” dels The Beatles,  “Zombie” de The Cramberries o “We are the world” de Michael Jackson.

Volem donar les gràcies a la Noèlia per tota l’organització de l’acte, a en Pep Padrós pel muntatge i molt especialment als músics: Rubèn Pou (pare de la Joana), Aleidis i  Juli (pares de la Irina), Edu Millet (pare de la Martina i en Roger), Víctor Sànchez (pare d’en Roc i l’Adrià), Sílvia Curioni (mare de l’Anna i Àlex), Irene Castro (mare de l’Arnau), Pol Ducable (pare d’en Bernat), Lícia Ollés (germana d’en Jordi i la Núria), Núria Pou (germana de la Joana), Marina (cosina d’en Lucas i l’Unai), Quico Castanyer (pare d’en Gerard), M.Rosa Espinassa (mare d’en Pol), Xevi Cacho (pare de l’Anna i Carla), Eva Aparicio (mare d’en Biel i la Laia),  Katja Lieske (mare d’en Daniel), Montse Alcolado (mare de l’Àlex i en Pau )

Aquí teniu les fotos i els vídeos de l’acte.

Balls de CASTANYADA

Tot i que l’amenaça de pluja va tornar a estar present durant la tarda, finalment divendres vam poder fer els balls de castanyada. Amb una setmana de retard vam poder gaudir  famílies, alumnes i mestres dels treballats i originals balls de castanyada que, com cada any, ens van oferir els nostres infants.

Aquí teniu un recull d’imatges de la jornada i l’accés als vídeos:

Vídeos de les danses.

Esmorzar de CASTANYADA

Malgrat la pluja, aquest matí hem pogut celebrar la castanyada. Això sí, hem hagut d’esmorzar a les aules i als vestíbuls. Els alumnes de cinquè han estat uns magnífics cambrers repartint castanyes, panellets, moniatos i coques a tots els nens i nenes. Volem donar les gràcies a tots els pares i mares de P3 que ens heu ajudat en l’organització de la festa i com sempre a en Pep Padrós per la seva ajuda incondicional.

Aquí teniu un recull de fotos de tot plegat…

Substitució terminal TPV

Durant aquesta setmana renovarem el terminal del TPV situat a l’entrada principal de l’escola. Per aquest motiu durant aquesta setmana no estarà disponible aquest servei.
Tot i així, podeu continuar fent els pagaments de les sortides i/o quotes d’AMPA a través d’internet (tpvescola.com) o bé mitjançant l’aplicació mòbil.
Qualsevol dubte podeu contactar amb el despatx.
Disculpeu les molèsties.
Gràcies