SANTA CECÍLIA

Aquesta setmana celebrem Santa Cecília a l’escola. Molts familiars ens heu enviat vídeos tocant, cantant… Aquests vídeos els veurem a les classes de música al llarg d’aquesta setmana. Moltes gràcies per la vostra col·laboració i per compartir amb nosaltres la vostra dedicació i la vostra música. L’escola és plena d’artistes!

Moltíssimes gràcies!

BONA CASTANYADA A TOTHOM!

Tot i que aquest any és atípic, l’escola no ha volgut deixar de celebrar la festa de la Castanyada. Durant aquesta setmana hem realitzat les danses, que podeu veure a aquest enllaç, i avui al matí en Pep ben d’hora ben d’hora, ha començat a torrar les castanyes perquè tots els nens i nenes puguin fer un esmorzar ben castanyer.

Us deixem una mostra de com ha anat, fent clic a la imatge.

Esperem que en gaudiu, igual que ho hem fet nosaltres !!!

BONA CASTANYADA A TOTHOM !!

INICI DE CURS

Ara que ja hem iniciat aquest nou curs, volem fer arribar el nostre agraïment a tota la comunitat educativa: famílies, mestres, personal no docent, personal de neteja i sobretot a tot l’alumnat, del més gran al més petit, que ha demostrat que tot i començar un curs ben diferent i atípic si es fa amb il·lusió, motivació i alegria la resta surt rodat.

MOLTES GRÀCIES A TOTHOM !!!

Bon estiu!

Benvolgudes famílies,
Ja que les circumstàncies no ens han permès gaudir d’un comiat com cal, pensem que us farà il·lusió saber i veure com ha estat aquest tancament de curs pels més grans de l’escola.
Després d’uns dies molt intensos volem compartir amb vosaltres els vídeos que vam preparar per compartir amb els alumnes de 6è.
Veureu un recull dels últims dies a l’escola dels alumnes que marxen a l’institut i també el que la resta de nens i nenes van preparar per acomiadar-se d’ells.
Segur que als vostres fills i filles els encantarà veure’ls.
A més a més, en l’apartat del Menjador (si cliqueu a ESBERLA) veureu que els monitors  també s’acomiaden de tots vosaltres d’una manera molt original.
Desitgem que us agradi.

Per últim, els mestres de Banda Bufera també han volgut acomiadar-se amb molt de ritme dels alumnes de 6è fent un miniconcert online.