Bon estiu!

Benvolgudes famílies,
Ja que les circumstàncies no ens han permès gaudir d’un comiat com cal, pensem que us farà il·lusió saber i veure com ha estat aquest tancament de curs pels més grans de l’escola.
Després d’uns dies molt intensos volem compartir amb vosaltres els vídeos que vam preparar per compartir amb els alumnes de 6è.
Veureu un recull dels últims dies a l’escola dels alumnes que marxen a l’institut i també el que la resta de nens i nenes van preparar per acomiadar-se d’ells.
Segur que als vostres fills i filles els encantarà veure’ls.
A més a més, en l’apartat del Menjador (si cliqueu a ESBERLA) veureu que els monitors  també s’acomiaden de tots vosaltres d’una manera molt original.
Desitgem que us agradi.

Per últim, els mestres de Banda Bufera també han volgut acomiadar-se amb molt de ritme dels alumnes de 6è fent un miniconcert online.

Nou bloc #quedatacasa

Hola famílies!

Hem creat un nou bloc, el “Queda’t a casa”, on anem publicant els missatges que ens feu arribar al correu quedatacasaescolaargentona@gmail.com en el que ens mostreu què feu aquests dies.

Podeu accedir-hi fent clic a la imatge que hi ha al menú de la dreta d’aquesta pàgina, o fent clic a aquesta imatge:

Queda't a casa

Dimecres de Cendra

Avui a l’escola hem hagut d’acomiadar a Sa Majestat el Rei Carnestoltes, doncs la Vella Quaresma ja està cansada de tanta gresca i xerinola. Ara toca fer una mica de bondat i per això ens ha dit que durant 7 setmanes estarem de penitència…Aquesta Vella rondinaire vol que tothom es torni a posar les piles per  treballar i estudiar. a  veure si passen ràpid aquestes setmanes!

Recordeu també que al vestíbul del primer pis de l’escola estan exposades les Velles Quaresmes dels cursos anteriors.

(Feu clic aquí per a veure el vídeo o a la foto per a veure més imatges)