TEATRE de 6è: EL REI LLEÓ

Després de molta feina, esforç i dedicació,  els  alumnes de 6è van representar l’obra “El Rei Lleó”.

Nois i noies: ens vàreu deixar a tots amb la boca ben oberta. Així que només podem felicitar a tots els artistes i a tots els mestres que hi ha al darrera d’aquesta gran tasca!!!

Un gran espectacle que va ser tot un èxit Felicitats!

Volem agrair també des d’aquí a tot el personal de La Sala per tot el suport i acompanyament.

Us deixem un recull de fotos realitzades per en Pep Padrós.

VII FESTA D’ESCOLA

Per fi, després de dos anys i amb més ganes que mai vam poder tornar celebrar la Festa de l’Escola Argentona.

El tret de sortida el va donar la Banda Bufera que ens va tornar a deixar amb la boca ben oberta. Seguidament, a les 17.00h de la tarda, vam tornar a gaudir de la Gimcana Familiar, amb il·lusió, ganes, corredisses i, sobretot, treball en equip, les famílies van superar i resoldre totes les proves. Tot un èxit!

I com que l’energia no ens podia fallar, podíem assaborir un berenar molt dolç i refrescant.

A partir de les 18.00h, els nens i les nenes van poder gaudir dels tradicionals tallers: trencadís, màscares, trenetes, maquillatge, polseres, broxetes de fruita…un munt d’activitats preparades amb molt d’amor per famílies i mestres. Moltes gràcies per la vostra feina!

El sopar a la brasa, que va aplegar a més de 500 persones, va ser un plaer no només pel nostre paladar sinó que també per els nostres cors que es van omplir de bromes, riures i bona companyia.

I per acabar, els diables i la Polseguera i la Polseguereta, envoltades de “banyetes” van acomiadar aquesta festa tan esperada.

Gràcies a tots i totes per fer-la possible! Una menció especial a la comissió de la festa per tot el temps i dedicació que heu esmerçat per a que aquesta festa hagi estat un èxit. Tantes hores i tants esforços per a fer-la realitat han donat els seus fruits. Gràcies, de tot cor, en nom de tota la comunitat educativa.

Aquí teniu un bon grapat de fotografies perquè puguem reviure els gran moments.

CANTÀNIA 2022

El passat dissabte 14 de maig els nens i nenes de 5è van fer el concert de Cantània al Teatre Monumental de Mataró. Aquest curs la cantata “Clara, l’art per dins” ens ha fet viatjar pel món de l’art de la mà de la Clara i la seva àvia Blanca. Va ser un concert fantàstic i un dia molt emocionant. Aquí teniu una petita mostra. Moltes felicitats a tots i a totes!

Diada de Sant Jordi 2022

L’escola Argentona vol desitjar a tota la Comunitat Educativa una feliç diada de San Jordi.

Volem compartir amb tots vosaltres les activitats que l’escola ha realitzat, entre elles tallers, conta-contes. teatre… i el nostre alumnat ha realitzat un llibre amb diferents tipologies textuals. Esperem que us agradi. Recull d’imatges.

ESCOLA I FAMÍLIES JUNTES PER LA PAU

Avui dijous 24 de març, l’escola i l’AFA hem fet un acte en contra de les guerres, adherint-nos a l’AFFAC (Associació de Famílies i Alumnat de Catalunya). Tot l’alumnat, docents i familiars ens hem trobat al pati, hem llegit un manifest i hem alçat mocadors blancs fent volar el nostre desig, la PAU.

Col·labora i solidaritza’t amb la guerra d’Ucraïna!

Benvolgudes famílies!

Des de l’Escola Argentona i la Comissió de Solidaritat de l’AFA, hem pres la decisió d’actuar degut a la situació que tots i totes estem vivint amb la guerra d’Ucraïna.

Després d’estudiar i contrastar totes les opcions que hi ha per ajudar als nostres germans d’Ucraïna, hem decidit fer un llistat d’entitats que són sòlides i reconegudes per la seva funció en si.

Com sabem, ens trobem en un moment on tots i totes estem en perill i que només junts podem canviar la societat!

Tots els enllaços que trobareu a continuació són d’entitats fiables que necessiten ajuda econòmica per poder fer la seva funció. Creiem necessari que sapigueu que totes elles ja estan treballant per poder ajudar en aquests moments d’horror.

També hi trobareu enllaços per ajudes no econòmiques, com l’acompanyament o l’acolliment de persones refugiades.

-10 pautes de com ajudar

ACNUR

Acció contra la Fam

Creu Roja

Metges del Món

Farmamundi

Save the Children

Metges sense Fronteres

UNICEF

World Vision

Intermon Oxfam

Ajuda en Acció

Aldeas Infantiles

Fons Català de Cooperació al Desenvolupament

Infancia de Nad (Familia acogedora)

DGAIA (Per acolliment)

Per aconseguir que aquesta acció arribi al màxim de gent possible, podeu enviar aquest missatge a tots aquells contactes que creieu tot suma.

Moltes gràcies!

Dia internacional de les DONES, 8 de març

Des de l’escola hem treballat al llarg de la setmana per la reivindicació d’igualtat de gènere d’avui per a un demà igualitari. Hem proposat activitats per sensibilitzar l’alumnat sobre els drets de les dones i la sostenibilitat de la vida.

Treballar per a un demà equitatiu demana incidir en tres nivells de cura: la pròpia, la d’altri i la de l’espai en que habitem.

Aquí podeu veure un petit recull de les diferents activitats realitzades i exposades al municipi d’Argentona.

Dimecres de cendra

Després d’uns dies de gresca i xerinola, dimecres la Vella Quaresma ens va fer tornar a la normalitat i aquest curs amb cames d’animals!

Ara ens toca tallar-li una cama cada setmana fins que arribi la Pasqua!.

(Feu clic a la foto per a veure més imatges)

Rua de Carnaval

Ja està aquí la Rua de Carnaval !!!!!

Avui divendres les alumnes i els alumnes de l’Escola  Argentona hem sortit a lluir les nostres disfresses pel pati de l’escola.  Aquest any les disfresses anaven relacionades ambels animals, que és el tema que treballem tota l’escola a l’EIX TRANSVERSAL.

Esperem que hàgiu gaudit tant com ho hem fet nosaltres.