Dia de comiats

Ahir dimarts 22 de juny,  els i les alumnes de sisè van fer el pas cap a l’institut. En un matí ple d’emocions, entre l’alegria i els nervis per començar una nova etapa, la de l’Educació Secundària, i l’enyorança i els bons records que s’emporten de l’escola.  Des de l’escola només ens queda desitjar-vos molta sort, i que aquesta serà sempre casa vostra.

Ahir, però, també vam acomiadar-nos d’una mestra que després de 15 anys deixa l’escola, per començar nous projectes i noves aventures: l’Isa. Moltíssimes gràcies per la dedicació, tant com a mestra d’Educació Especial com a tutora, així com a impulsora del projecte d’escola verda en el nostre centre. Molta sort i esperem veure’t aviat!

Us deixem un petit recull d’imatges i un vídeo de l’acte.

Curt còmic de 6è

Aquest any els alumnes de sisè no han pogut representar la seva esperada obra de teatre, així que van estar buscant alternatives.

Aquí us presentem el curt que han realitzat amb molt d’amor i humor per tota l’escola.

Fem dansa

El passat dimarts 8 de juny, els nens i nenes de 1r i 2n van participar al projecte FEM DANSA juntament amb les altres escoles del municipi. Els i les alumnes van ballar danses treballades a l’escola i ho van fer molt bé! Moltes felicitats!

Cantània “virtual”

Aquest diumenge 6 de juny els alumnes de 5è han participat a la Cantània d’enguany que porta com a títol “Virtual”. La Cantània és un projecte que consisteix en preparar una cantata al llarg del curs i finalment interpretar-la juntament amb d’altres escoles. Aquest concert s’ha realitzat al Teatre Monumental de Mataró amb l’acompanyament de músics en directe i sota la direcció de la Montse Menesses. Ha estat una experiència única i molt especial. Aquí teniu un recull de fotos! Felicitats!

“Veus com canto”

El passat dijous 3 de juny els nens i nenes de 2n de l’escola van participar a l’espectacle musical anomenat “Veus com canto”. Els alumnes van cantar acompanyats en directe pel grup de música “La Coixinera”. Aquest concert es va realitzar a “La Sala d’Argentona” i va ser una tarda molt emocionant per tots. Gràcies a tothom que ho ha fet possible. Ho van fer genial! Moltes felicitats!