Ja s’ha publicat el Barem Provisional

El trobareu clicant aquí

Per tal de garantir l’anonimat hi consten les inicials del vostre fill/a i l’inici i finalització del codi de la vostra preinscripció.

Les reclamacions al barem provisional s’hauran de fer del 2 al 5 de juny enviant un escrit amb els motius i la documentació justificativa al correu de l’escola: a8073958@xtec.cat

Nou bloc #quedatacasa

Hola famílies!

Hem creat un nou bloc, el “Queda’t a casa”, on anem publicant els missatges que ens feu arribar al correu quedatacasaescolaargentona@gmail.com en el que ens mostreu què feu aquests dies.

Podeu accedir-hi fent clic a la imatge que hi ha al menú de la dreta d’aquesta pàgina, o fent clic a aquesta imatge:

Queda't a casa

Dimecres de Cendra

Avui a l’escola hem hagut d’acomiadar a Sa Majestat el Rei Carnestoltes, doncs la Vella Quaresma ja està cansada de tanta gresca i xerinola. Ara toca fer una mica de bondat i per això ens ha dit que durant 7 setmanes estarem de penitència…Aquesta Vella rondinaire vol que tothom es torni a posar les piles per  treballar i estudiar. a  veure si passen ràpid aquestes setmanes!

Recordeu també que al vestíbul del primer pis de l’escola estan exposades les Velles Quaresmes dels cursos anteriors.

(Feu clic aquí per a veure el vídeo o a la foto per a veure més imatges)

Rua de Carnaval

Ja està aquí la Gran Rua de Carnaval !!!!!

Avui divendres les alumnes i els alumnes de l’Escola  Argentona hem sortit a lluir les nostres disfresses per la vila. Hem fet una rua fantàstica. Aquest any les disfresses anaven relacionades amb les Olimpíades, que és el tema que treballem tota l’escola a l’EIX TRANSVERSAL.

Ha estat una tarda mooooolt esportiva on hem pogut veure una gran varietat de disciplines: natació, waterpolo, esgrima, esquí, atletisme, hípica, tir amb arc, bobsleigh… així com l’element principal de les celebracions: la Flama Olímpica i els seus orígens a Grècia.

Esperem que hàgiu gaudit tant com ho hem fet nosaltres.