Arribada del Rei Carnestoltes

Per fi ja ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes, ens espera una setmana plena de gresca i xerinola!!! Us deixem un recull de fotos del Consell de Bulls.

consell-de

I Recordeu, les consignes són:

– “Dimarts, 21 la fruita no portaràs!! Les cuineres, per encàrrec d’en Carnestoltes, a pa amb xocolata per esmorzar ens convidaran. Ah! I el cap et decoraràs!

– “Dimecres, 22 a l’escola amb pijama vindràs.”

– “Dijous, 23 per seguir la festa, cal tenir ganes de gresca! Sortides fora de l’escola (parc forestal, platja, fonts…)”

– “Divendres, 24 xauxa, gresca i xerinola. A LA TARDA TOTS DISFRESSATS a l’escola.”

– “Dilluns, 27 per descansar, a casa et quedaràs!!”

– “Dimarts, 28 per arribar a l’escola amb una sabata de cada caminaràs.”

– “Dimecres, 1 al meu enterrament cap color lluent. Tothom vestit de negre.

Comencem amb bona música

musicaCom heu pogut escoltar, aquest curs entrem i sortim de l’escola amb molta marxa, i és que aquest curs són els alumnes els encarregats de triar les cançons. Fins ara, les propostes han anat a càrrec dels nens i nenes més grans, però us volem convidar a participar en aquesta proposta. Les cançons sonen durant una setmana i per manca de temps, no podran sonar totes, però el fet de triar una cançó i participar ja és divertit.

Com ho heu de fer:

Entreu al bloc de música de l’escola, a l’apartat “Comencem amb bona música”. Afegiu un comentari tot indicant el nom de la cançó, el cantant o grup que la interpreta i el nom de l’alumne.

Es triaran les propostes que per estil, època i qualitat musical siguin més interessants. Avui en dia tenim la sort d’accedir molt fàcilment a la música més comercial, i és per això que a l’escola intentem mostrar la màxima varietat d’estils musicals i de cançons que siguin de qualitat.

Moltes gràcies i esperem les vostres propostes!

DENIP

Com ja sabeu ahir es va celebrar el Dia Escolar de la No Violència i la Pau (DENIP), un dia dedicat a totes aquelles persones del món que malauradament estan vivint situacions indesitjables.

Una de les activitats que vam fer a l’escola va ser “La Marxeta Solidària”, seguit d’un petit acte commemoratiu i l’enlairament de desitjos.

denip

Des de l’escola volem agrair a totes les famílies la seva petita aportació per la ONG de PROACTIVA, a les mares i pares que han col·laborat, als Argeganters per acompanyar-nos i a l’Ajuntament d’Argentona per la participació en l’acte.

Moltes gràcies a tots!

Concurs Apilo

apiloCom cada any l’Escola Argentona participa en el concurs Apilo. Es tracta de recollir el màxim de piles possibles, un cop utilitzades i que ja no funcionin les podeu portar a l’escola i deixar als contenidors que tenim als vestíbuls principals.

Per a més informació podeu visitar la pàgina web: www.apilo.cat/