AJUDEM ALS REFUGIATS

Aquesta setmana engeguem un nou projecte solidari.  En aquest cas us demanem roba pels refugiats del camp de Samos, a Grècia, per col·laborar amb l’associació VIVIM DRETS.

Mireu als armaris i si trobeu ROBA D’ABRIC, SABATES (sense taló en el cas que siguin de dona), si teniu o voleu portar ROBA INTERIOR NOVA…, roba D’ADULT i de NEN, podreu portar-ho a l’escola i deixar-ho als contenidors que trobareu al vestíbul principal i davant del gimnàs.

I si teniu JOGUINES en bon ús o voleu col·laborar amb aportacions econòmiques, podeu adreçar-vos al Centre Atenea (C. Dr. Farreró, 24, baixos). Des d’allà coordinaran la tramesa del material recollit.

Aprofitem també per agraïr la vostra col·laboració a la campanya del Gran Recapte d’aliments. Gràcies de tot cor!

Vestim l’escola per Nadal

Nadal s’acosta i volem vestir l’Escola per a l’ocasió. Enguany ens agradaria muntar un cel estrellat amb la cooperació de tots i totes.  Per això, us demanem que cada família creï la seva estrella. De 4, 5, 6, 8, 10 o… puntes, amb pintura, amb purpurina, amb retalls de colors, amb gomets, de fusta, de material reciclat… la imaginació al poder!!!

Només us demanem que la mida sigui entre un full de Din-A4 i de Din-A3. La data màxima de lliurament de l’estrella és el dilluns 11 de desembre, dilluns tornant del pont.

Gràcies per la vostra col.laboració.

GRAN RECAPTE D’ALIMENTS

Aquest any i amb la col·laboració de l’AMPA volem participar a la campanya del GRAN RECAPTE. Com bé sabeu aquesta és una campanya de recollida d’aliments bàsics per aconseguir que les persones més necessitades del nostre entorn rebin ajuda alimentària. Es recullen tot tipus d’aliments nutritius de llarga durada (oli, llet, llegums cuits, pasta, arròs, llegums secs, galetes, sucre i farina. També productes infantils com farinetes, potets i llet de lactància o en pols.

Us animem a participar a la iniciativa. Des d’avui i fins divendres dia 1 de desembre trobareu punts de recollida a l’entrada de l’escola (gimnàs) i al vestíbul principal.

GRÀCIES!!

Santa Cecília

Ahir  vam celebrar el dia de la música a l’escola. A la tarda un grup de pares, mares , familiars i exalumnes ens van oferir un concert. Aquí us deixem un recull de fotografies i els vídeos perquè pugueu gaudir igual que ho vam fer nosaltres.

Esperem que us agradi !!!!!