MATÍ DE COMIATS

El curs s’ha acabat i com cada any, aquest últim dia és un dia d’emocions a flor de pell. Ens hem acomiadat dels nens i nenes de sisè. Els vam veure plorar el seu primer dia de P3 i els acomiadem també amb llàgrimes als ulls el seu últim dia. Els hem vist créixer. I és que nou anys, són molts anys. Avui hi ha hagut balls, cançons, regals, discursos, emocions i llàgrimes. Moltes llàgrimes. I és que avui no només hem acomiadat els nens i nenes. També hem dit adéu a la Roser, que després de moltíssims anys a l’escola posa punt i final a la seva carrera laboral. Encara que aquest és un comiat a mitges, perquè la Roser ens ha promès que vindrà a donar-nos un cop de mà l’any vinent. I és que aquesta sempre serà casa seva…

Arreveure a tots i molta sort en la nova etapa.

GIMCANA de final de curs

Com cada any quan s’acosta el final de curs, TOTS els alumnes gaudeixen i s’ho passen d’allò més bé amb la GIMCANA que els preparen els mestres. S’han mullat, han ballat, s’han pintat, han fet equilibris, malabars, jocs diversos i moltes coses més!!

I per acabar de refrescar-nos tots plegats, les cuineres ens conviden a un gelat. Moltíssimes gràcies!!

Teatre de 6è

Bocabadats ens han tornat a deixar els alumnes de 6è… Obra nova, tot un repte. Cada any es superen. No era fàcil l’adaptació de “Charlie i la fàbrica de chocolata” però s’han tornat a superar. Cançons en directe, un guió fantàstic i unes coreografies espectaculars.. En fi, hem quedat meravellats una altra vegada. Moltes felicitats a tots: alumnes, mestres, famílies i  tècnics de la Sala. Una gran feina.

Esperem que gaudiu amb les fotos (també espectaculars) d’en Pep Padrós. Un plaer.

Concert Multitudinari

El passat diumenge, l’ACEM, l’Associació Catalana d’Escoles de Música, va posar punt final als actes de celebració del seu 25è aniversari amb un concert que va comptar amb la participació de més de 5.500 músics d’entre 8 i 80 anys provinents de 82 escoles de música de tot Catalunya, entre els quals hi havia la nostra Banda Bufera.

Enhorabona als petits grans músics  i a tots els mestres que ho han fet possible!

Diada de la Flor

Un any més, l’AMPA de l’escola va fer una catifa per celebrar la Diada de la Flor, enguany dissenyada per un alumne de l’escola, l’Adrià Giné.

Enhorabona al dissenyador i a tots els que vau col·laborar, va quedar espectacular!

JA TENIM EL NÚMERO GUANYADOR DE LA SAMARRETA !!!!!!

Aquest dissabte es va realitzar el sorteig que va donar el número  guanyador de la samarreta del Barça . El número és:

ENHORABONA !!!!!!

El/ la guanyador/ a que es posi en contacte amb l’escola abans del 16 de juny.