TOTS SOM BARCELONA

La comunitat educativa de l’Escola Argentona volem transmetre les més sentides condolences a totes les persones afectades ahir en els actes ocorreguts a Barcelona i Cambrils.

llaç

Seguirem lluitant i educant per un món on el respecte i la PAU prevalguin per sobre de tot

COMIAT SISÈ

Avui hem acomiadat els grans de l’escola i els hi hem preparat un petit comiat per desitjar-los molta sort en aquest camí que emprenen cap a l’institut.

COMIAT

Esperem que gaudiu d’aquesta nova etapa!

Adéu Ganyotes

GANYOTESAvui ha estat un dia ple de jocs i d’emocions…

Després d’una trepidant gimcana en què els alumnes de Primària han demostrat tota mena d’habilitats, hem fet temps tot esperant que els petits d’Infantil arribessin d’una calorosa excursió a la Font Picant. Un cop refrescats ens hem trobat al pati de les moreres per acomiadar tot l’equip de GANYOTES. Com bé sabeu, després de molts anys treballant amb l’escola durant l’estona de menjador, l’empresa GANYOTES posa punt i final a aquesta relació. Com a mostra d’agraïment per tots aquests anys, els alumnes, mestres i personal de l’escola hem preparat un senzill però emotiu acte de comiat.

Aquí teniu un recull d’imatges que serveixen per acomiadar-nos de tots ells.

Una vegada més, de part de tota la comunitat educativa de L’ESCOLA ARGENTONA….GRÀCIES GANYOTES i fins a SEMPRE!!!

Moltes gràcies per tots els bons moments que ens heu donat!

Gimcana fi de curs

GIMCANAAvui tots els nens i nenes de primària han participat a la gimcana de final de curs. Una gimcana repleta de jocs on han de demostrar moltes de les seves habilitats, però sobretot  han compartit tot un matí de rialles i bons moments amb tots els seus companys de grup!

Espectacle: El Rei Lleó

Després de molta feina, esforç i dedicació, ahir per fi els alumnes de 6è van presentant amb molt d’èxit l’obra “El Rei Lleó”. Un gran espectacle que va ser tot un èxit.

Des de l’escola us volem felicitar a tots, alumnes i mestres,  per la gran feina feta!

REI LLEÓ

Us deixem un recull de fotos de cada grup fetes per en Pep. Moltes gràcies Pep!!!

Extraescolar de teatre

Us compartim algunes fotos de la representació de l’obra “Els avis neixen arrugats”, que els alumnes de l’escola que fan teatre extraescolar van fer al Centre Parroquial, el passat dimarts per als alumnes de l’escola i el dimecres per a les famílies. Tenim molt de potencial a la nostra escola!!! Són uns grans artistes!!!

teatre

Diada de la Flor

Aquest cap de setmana s’ha celebrat la Diada de la Flor al poble i les famílies de l’escola han fet una catifa de flors espectacular! I la  Merlina  junt amb la colla dels Argeganters han sigut els primers de trepitjar-la!

DIADA

Enhorabona a tots els que vau col·laborar perquè us va quedar genial!!!