LA IV FESTA D’ESCOLA: UNA INJECCIÓ D’ALEGRIA EN TEMPS CONVULSOS.

Són necessaris quaranta músculs per arrugar un front, però només quinze per dibuixar un somriure.

La Festa de l’Escola Argentona d’aquest curs ja és ja història. I ja van quatre!! Dissabte vam deixar palès que la nostra estimada escola és una “meravella” mentre celebràvem un dia ple d’activitats, música, alegria, companyonia i “bon rotllo” amb una temperatura agradable que ens va ajudar a gaudir-la encara més.

Després de fruir de la “meravellosa” decoració del pati, la nostra Banda Bufera va inaugurar la festa. I ens va a tornar a deixar bocabadats veure tantíssima canalla junta, tocant tots a una. Va ser un esclat d’emoció sentir-la. Els aplaudiments que van rebre van ser una bona mostra de com ens va agradar.

FESTA ESCOLAGràcies a l’inestimable treball de mares, pares i mestres, els nens i les nenes van poder gaudir dels tallers de punteria, trenetes, lego, maquillatge, capgrossos, broquetes de fruita, trencadís, escacs, collarets, punts de llibre…,  vam poder tastar cuina feta amb ingredients del nostre hort… i la Gran Festa de l’Escuma!!

El dinar, en el que es respirava el bon humor que ens va acompanyar tot el dia, va aplegar de nou un munt de famílies i amics per a passar una bona estona entre bromes, riures i converses mentre esperaven el II Concurs de Talents, dirigit pel fantàstic “showman”  Eduard, de P4, (ja hem aparaulat la seva presència per la festa del proper curs). Quin orgull veure la il·lusió, ganes i dedicació que nens i nenes van posar en les 20 actuacions que vam tenir l’oportunitat de veure. Enhorabona a tots els grups!!  Vau estar genials! La vostra qualitat va posar molt difícil al jurat les seves deliberacions. Fins i tot vam tenir una actuació molt “familiar”. Tant de bo en altres edicions més familiars s’animin a participar-hi.

Després de la cercavila de La Merlina, en Martí i la Pepeta, els nostres gegants, acompanyats pels capgrossos i timbalers, els diables amb la Polseguera i la Polseguereta van acomiadar la festa.

Gràcies a tots i totes per fer-la possible! Tantes hores i tants esforços per a fer-la realitat han donat els seus fruits. Una menció especial a la comissió de la festa per tot el temps i dedicació que han esmerçat per a que aquesta festa hagi estat un èxit. Gràcies, de tot cor, en nom de tota la comunitat educativa.

Aquí teniu un bon grapat de fotografies plenes de gestos, abraçades i ramells de riures i somriures.  Són necessaris quaranta músculs per arrugar un front, però només quinze per somriure. I com la memòria és selectiva, seran aquestes imatges les que ens acompanyaran en el futur i ens oblidarem de totes les vegades que aquests dies se’ns ha arrugat el front, fins i tot el cor.  Segur que sí.

Urgent! Tiquets dinar!

Us fem saber que hem allargat el termini per la compra de tiquets del dinar de la festa d’escola fins dimecres 17 de maig. El punt de venda segueix sent a cuina de 9h a 9,15h.

Sigueu curosos amb els terminis per tal de garantir una bona organització de tots plegats.

Som-hi!!!

Èxit total a la Cantània

Com cada any, els nens i les nenes de cinquè han format part de la Cantània deixant-nos a tots amb la boca oberta amb l’espectacle “Una nit dels malsons”. Aquest any juntament amb les escoles  Antonio Machado, Marta Mata i J.M. Peramàs.

Volem donar la enhorabona a tots els i les alumnes  pel resultat de l’espectacle, a la Noelia per l’esforç i la dedicació i a en Pep per les fotos.

Gràcies a tots per aquest mati tant ple de màgia!!!

cantania

Col·laboració Festa d’Escola

Hola pares i mares de l’escola, aquest dissabte celebrem la Festa d’Escola i és per això que us volem demanar la vostra col·laboració.

Portem molts mesos preparant la festa juntament amb els pares i mares delegats, que han fet una gran feina !!! Però això no és suficient. La festa de l’escola és cosa de tots i totes !!! Per aquest motiu, necessitem pares i mares per estar als tallers durant el matí.

No es tracta d’estar-hi tota l’estona, només uns 30 minuts, i passen mooolt ràpid !!! Així que els
que us animeu a donar un cop de mà, poseu-vos en contacte amb el pare/mare delegat del
vostre fill/a i li feu saber a quin taller voleu estar i a quina hora.
Els tallers que hi hauran són:
– Punteria.
– Trenetes, collarets, marc de fotos.
– Broquetes de fruita.
– Escacs.
– Lego.
– Trencadís ( pati Infantil ).
– Maquillatge.
– Punt de llibre.
Ja veieu que teniu on triar !!!
Animeu-vos que passarem una bona estona !!!!

IV trobada interescolar de filosofia 3/18 d’Argentona

Com ja sabeu, a l’escola treballem amb el Projecte Filosofia 3/18 de P3 fins a 6è i ens fa molta il·lusió mostrar-vos el que fan els vostres fills i filles en aquestes sessions i per això us brindem l’oportunitat de saber-ho a través d’aquest acte “LA IV TROBADA INTERESCOLAR DE FILOSOFIA 3/18 A ARGENTONA”.
En aquesta activitat hi participaran un grupet de nens, nenes de P4 a 6è i mestres en representació de la nostra escola que treballaran conjuntament amb els representants de les altres tres escoles d’Argentona.
Dia: dilluns, 15 de maig.
Lloc: Escola Les Fonts
Horari: entre 2/4 de 10 (9:30) i les 12 del migdia.

Tiquets dinar Festa Escola

Us informem que a partir de demà dimarts 9 i fins els dilluns 15, podeu passar a comprar els tiquets per el dinar de la festa a la cuina de l’escola de 9 a 9’15 o bé el divendres de 16’30 a 17 a l’entrada principal de l’escola.

Recordeu que el preu del menú és de 10€ els adults i 7’5€ els nens.