MENJADOR

Cuina Argentona, SCCL i L’Esberla SCCL són les cooperatives encarregades del servei de menjador de l’escola Argentona per aquest curs 2017-2018.

Cuina Argentona és l’encarregada de la preparació dels àpats del menjador i dels cobraments de les quotes d’usuaris fixes i les quotes d’esporàdics de manera domiciliada. Per qualsevol informació que depengui de Cuina Argentona, podeu trucar al 609729897. Podeu consultar-los a l’apartat de MENÚS.

L’Esberla és l’encarregada de l’equip educatiu i pedagògic del monitoratge del menjador i fa les llistes d’infants diaris que es queden a dinar a l’escola. Per avisar que un infant es quedarà a dinar (sigui fixe o esporàdic) o informar que no es quedarà, cal que sigui sempre abans de les 9:30h del matí del dia en qüestió, i podeu fer-ho trucant o enviant un Whatsapp a l’ Eva Gallego, la coordinadora del menjador, al 681612303. O dirigint-vos al menjador de P3 de 8:45h a 9,15h. El pagament d’esporàdics el podeu fer in situ en aquest horari de matí.

Per qualsevol altra qüestió també podeu posar-vos amb contacte amb la persona de referència d’Esberla, al seu correu: mireia.cv@esberla.cat

 SERVEI D’ACOLLIDES DE MIGDIA:

L’AMPA i L’ESBERLA ofereixen un servei d’acollida d’infants de 12:30h a 13h de dilluns a divendres per aquelles famílies i infants que ho necessitin, per inscriure’s cal enviar un correu a mireia.cv@esberla.cat Si necessiteu esporàdicament aquest servei podeu dirigir-vos al menjador de P3 de 8:30 a 9:30 del matí i pagar el servei esporàdic. A continuació us deixem els preus i les tipologies del servei d’acollida de migdia:

• Esporàdics: 2€ (30 minuts)
  • Fixes (es paga per transferència i cal fer un correu a l’Esberla per omplir la fitxa d’inscripció):
  • 2 dies fixes/setmana: 11€ al mes
  • 5 dies fixes/setmana: 19€ al mes

logo-esberla-300x123                                           cuina

Feu clic per accedir al blog.