Esmorzar de Castanyada

Com cada any hem gaudit d’una  intensa celebració de la CASTANYADA.  Ja de bon matí només entrar a l’escola ens envaïa la característica olor de les castanyes torrades. En Pep amb l’ajuda dels pares i mares de P3 s’han ocupat de fer foc  i torrar els 30 quilos de castanyes. Quina feinada!! Això sí, han quedat boníssimes.

També ens han ajudat els pares i mares de 6è a fer i repartir en safates les coques i els panellets que TOTS els alumnes han elaborat  al llarg d’aquesta setmana: de coco,  de xocolata,  de pinyons, d’ametlla… Aquest any també hem afegit a aquest esmorzar una fruita típica de tardor i molt atractiva pels nens i nenes, la magrana.

Els alumnes de 5è s’han organitzat estupendament per fer arribar aquest espectacular esmorzar a la resta d’alumnes de l’escola.

GRÀCIES a tots per la dedicació i la col·laboració per fer possible la celebració de la CASTANYADA. Però això no acaba aquí aquesta tarda ballarem les danses que portem temps treballant.

Recordeu que hi esteu tots convidats!!!!