10 comentaris a “BIOPOEMES

  1. He tornat a veure a tots els meus companys, crec que ho hem fets tots molt bé. Gràcies Marta per penjar-ho, d’aquesta manera ho ha pogut veure la meva família, i també els hi ha agradat molt.

  2. gracies per penjar-ho aixi podem saber que li agrada als nostres amics i que no els hi agrada per evitar-ho

  3. Gracies marta per haver fet un video. Jo que no vaig veure a molts dels meus companys gracies al video els he pogut veure pero he vist que no sortiem tots. m’agrada molt la música que hi has posat per sota.

  4. Heu sortit tots guapíssims!!!
    Ona a mesura que vagin exposant la resta de companys/es aniran sortint als vídeos.
    La cançó que sona de fons és “Respira” del Caïm Riba.
    Finalment vull felicitar-vos per superar-vos cada dia i que malgrat la vergonya que sovint paralitza féssiu una passa endavant i us decidíssiu a compartir amb tothom els vostres biopoemes.

  5. M’ha encantat fer el biopoema perqué d’aquesta manera he conegut millors als companys i així Marta ja ens coneixes una mica més!
    Espero que hi hagi treballs com aquest durant el curs.

  6. He vist els meus companys i crec que ho han fet perfecte i ha sigut molt divertit i graciós .
    GRÀCIES PER PENJAR-HO

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *