Amb VirtualPiano pots tocar el piano amb el teclat.

Piano virtual
Leave a reply
Amb VirtualPiano pots tocar el piano amb el teclat.

Ja tenim a la vostra disposició fotografies de les colònies al Picasa. Aquí podeu veure-les.
Aquesta notícia no es carrega amb el l’internet explorer. Proveu amb un altre navegador. 😕

Gràcies per la magnífica festa de divendres!
Estava-ho tots i totes molts ben disfressats!
M’han dit que diumenge alguns us vau disfressar de
submarinistes i vau desfilar a la Rua de Terrassa.
I que vau guanyar el cinquè premi, moltes felicitats!!!
Fins al proper any!
L’últim dia del trimestre passat, padrins/es i fillols/les vam estat plegats per menjar turrons i neules i felicitar-nos les festes. Com sempre que estem junts ens ho van passar molt bé!



