Final de curs a Natupark de Cerdanyola. Va ser genial! Ens hauríeu d’haver vist, penjant de les branques com els micos. Alguns van demostrar que eren molt valents!!!
NATUPARK
Leave a reply
Final de curs a Natupark de Cerdanyola. Va ser genial! Ens hauríeu d’haver vist, penjant de les branques com els micos. Alguns van demostrar que eren molt valents!!!