PARTIT DE BÀSQUET I ESMORZAR SOLIDARI

Com és tradicional a l’escola hem fet el partit de bàsquet mestres versus alumnes de sisè. I, també, com és tradicional HEM GUANYAT ELS MESTRES!!!
Després del partit vam rebre un panet i xocolata que els de l’AMPA ens van donar amb motiu de l’esmorzar solidari. Moltes gràcies per les vostres aportacions d’aliments pel banc d’aliments!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *