Author Archives: ebover4

ELS INFANTS I EL PESSEBRE

Jo tinc un pessebre
més bonic que el teu!
—Jo hi tinc vint figures.
—Més n’hi ha en el meu.
—Al meu hi ha muntanyes
de fusta i cartró.
—Al meu són de suro:
Ja no hi ha millor.
—Jo tinc una casa
amb un pou al davant.
—I jo una parella
de bous tot llaurant.
—Oh, si tu veiessis
quin gall hi tinc jo!
A la cua porta
plomes de debò.
—Jo hi tinc tres gallines
i un riu imitat
amb paper de plata
que sembla veritat.
—A dintre una balma
hi ha el naixement,
i a fora hi ha l’àngel
que avisa la gent.
—Al meu ja s’albiren
per un caminet
els tres reis que vénen
a poc a poquet.
Oh, quina alegria!
Ja van arribant.
Cal fer-los la carta,
vejam què ens duran.
Nostre cor és feliç
cada any quan Nadal s’atansa,
hi ha pertot un bell encís
que ens amara de gaubança.

(Francesc Pujols)

pessebre

Comencem 5è

Enguany continuem amb la mateixa tutora: Susana González. Treballarem, aprendrem i jugarem tots junts.


Intentarem mitjançat aquest bloc mantenir-vos informats de les activitats més interessants que realitzarem al llarg del curs: sortides, tallers, projectes…  Esperem que sigui un bon canal de comunicació i participació!!


 


Equip de mestres del CEIP Isaac Peral.