Author Archives: lramirez

TALLER BIOMEDECINA

Els alumnes de cinquè, els cangurs, hem dut a terme una activitat a l’escola de biomedicina (ciència divertida).
Ha estat una activitat molt interessant i enriquidora per tancar el tema de la cèl·lula. Hem experimentat amb la ceba seguint els passos del mètode científic. Hem pogut observar la cèl·lula vegetal.
Posteriorment hem experimentat amb les nostres cèl·lules agafant una mostra de saliva i veient com reaccionen els cromosomes davant un compost que hem afegit. Què divertit, es movien quan afegíem gotes del component.
Els monitors han estat molt bé. Dos científics molt divertits.
Volem més activitats d’aquest tipus!