PORTÀTILS A LES ESCOLES.

Actualment molts alumnes de Gavà comencen a tenir portàtils en comptes de llibres, els alumnes de primària encara no podem però a molts de nosaltres ens agradaria, però encara que no a tothom.

Hem anat als instituts de Gavà  i ens han estat explicant els aventatges i els desventatges de tenir els portàtils als  instituts: Ens han dit que tenir els llibres digitals és  millor ,  tenir pissarres digitals a les aules es un avenç per estudiar millor , fer deures i per nosaltres és més divertit.

Per saber les opinions dels companys ,  per començar  hem fet entrevistes a alguns alumnes dels instituts i també de la nostre escola . La majoria han dit  que els hi va molt bé tenir els portàtils als seus instituts. I unes altres persones han fet aquesta altre resposta : Els portàtils van bé però algun alumne fan servir els correus a classe i es posen a Internet i després no s’assabenten de res . Els professors han pres mesures i ara han posat un programa perquè no es pugui fer servil el correu .

En segon lloc , tenim informació per donar-vos sobre els ordinadors dels instituts. Hem descobert que sobretot als joves els hi agraden més els portàtils , diuen  que són millors per la seva velocitat, són millors per buscar, escriure i per fer “deures als instituts “.

Ara us donarem l’última informació sobre avantatges i desavantatges que tenen els portàtils ,els avantatges són :

Poc pes per portar .

La rapidesa que té es suficient .

Els programes són els mateixos.

I ara els desavantatges, que nosaltres veiem :

La pèrdua o cansament de vista .

I moltes coses o treballs que ens demanen a l’escola només es poden fer a mà .

En conclusió l’ús de portatils poden anar tant bé com un llibre normal però els portàtils, pensem, van millor, o són més còmodes  per nosaltres .

😉 Arnau, Denis, Jesús, Jorge