A l’escola l’Eramprunyà hi ha pissarres digitals  igual que moltes escoles i instituts públics. En la nostre escola hi ha pissarres digitals en diferents cursos des de 6è fins a 3è. És una ajuda per els professors, perquè poden mostrar coses a traves d’internet. A la nostra escola hem preguntat a la directora la seva opinió:

La nostra directora pensa que és una eina molt útil per l’ educació dels nens i nenes del centre, facilita la recerca d’informació i la consulta de tot tipus de dades, d’altra banda les noves tecnologies són la eina del futur i tothom ha de tenir uns bons coneixements per utilitzar adientment les noves tecnologies, ens, obrirà les portes del món laboral ja com hem dit abans són les eines del futur.

INFORMACIÓ:
La pissarra digital, pissarra digital interactiva, o PDI és un sistema tecnològic que es troba compost per un ordinador multimédia, generalment connectat a Internet, i un vídeo projector que projecta ampliat sobre una pantalla allò que es veu al monitor de l’ordinador.

LA NOSTRE OPINIÓ:
La nostre primera impressió va ser molt bona, estavem molt contents .
Té moltes utilitats :cercar informació, jugar a jocs …és poden utilitzar a qualssevol classe.
ADRIAN, JOSEP, ADAM, ALVARO