Carta d’acomiadament de 6è.

Estimats, pares, mares, professors , professores i companys,

Per començar us volem dir que aquest curs s’ha acabat, però ens ho hem passat genial amb aquest professorat i companys espectaculars. Al 2002 vam començar una gran aventura: l’aventura d’aprendre a l’escola l’Eramprunyà i al 2011 hem finalitzat. És el nostre torn de sortir amb el cap ben alt. Hem de lluitar per aconseguir el que ens proposem. I estem preparats!

Hem viscut molt bons moments des de P3 fins a 6è, però també n’hem passat de difícils amb els exàmens, els treballs i els deures… que semblaven no tenir final !

No tots els dies han sigut igual, però en tots sempre hi ha hagut algun moment impactant. Hem après les lletres, l’abecedari, sumar, restar, dividir, amb decimals i tot ! A fer esquemes i fer la lletra m amb els seus ponts a la perfecció !

A excursions, colònies i sortides esportives ens ho hem passat molt bé i a respectar-nos hem après.

En el pati hem fet uns partidassos de futbol i bàsquet que tots junts sempre compartíem. Ens recordarem de la pel·lícula que vam fer el curs passat. Va sortir molt bé. Es deia “ Bons companys”. Perquè nosaltres, ho som! I als nens i nenes de Garmi els volíem ensenyar que els amics del cole sempre els has de valorar. Nous companys farem a l’ Institut i vells companys a d’altres instituts s’aniran, però l’amistat sempre hi serà. Podrem dir orgullosos que tot això ho vam aprendre a la nostra escola, a l’escola l’Eramprunyà!

A aquest últim curs de 6è, gràcies a tots, hem aprés molt i volem donar les gràcies a tots els professors i professores que han passat per les nostres vides, que ens han guiat en aquesta aventura i que ens vam fer descobrir que hi ha professors que fan que aprendre pugui ser divertit!

Ara som els grans de l’escola, però després serem els petits de l’ institut i una nova aventura iniciarem.

Amb un bon record i amb un munt d’anècdotes divertides ens n’ anem. Això no és un adéu si no un fins aviat. Esperem que mai oblideu aquest curs de 6è de l’Escola Eramprunyà… perquè nosaltres sempre us tindrem al nostre cor!

Alumnes de 6è

2010-2011