Presentació.

Hola a tots!

Fa més de quinze anys que vaig acabar la carrera de Magisteri, però bastants menys que m’hi dedico, tot i que no he estat mai deslligada del món de l’Educació.

I què és per a mi Educació?

Doncs bé, no és res més que el desenvolupament de la personalitat dels nostres alumnes, tant des del punt de vista cognitiu, com des de l’emocional.

És en aquest punt on sorgeix la idea de crear un espai on hi hagi tot un seguit d’articles, recursos, idees per compartir amb vosaltres… des de la il.lusió per la meva feina. Però vull fer-ho sense perdre de vista els sentiments i emocions que han estat relegats durant molt de temps a un segon plat o, en ocasions, a cap!

Ja sabeu, tafanegeu tot el que vulgueu, pares i companys que estimem els nostres fills i alumnes…

Gràcies.