Gomets… a l’edu365.cat !

Avui 15 d’abril, amb sorpresa i il•lusió hem vist publicada una les de nostres activitats, GOMETS, a la pàgina principal del portal edu365.cat, el portal de referència del Departament d’Educació la Generalitat de Catalunya per publicar activitats educatives interactives.

MOLTES GRÀCIES ! 😛

Cliqueu a sobre la imatge, per tal d’accedir-hi:

Ara, també el trobareu al web de l’edu365.cat, dins del menú d’Educació infantil, àrea de matemàtiques. Cliqueu a sobre la imatge, per tal d’accedir-hi:

Es tracta d’una activitat de seriació, adreçada a l’alumnat d’Educació Infantil, amb la que els vostres alumnes podran treballar les capacitats d’atenció i raonament lògic.

Les sèries tenen en compte el color i la forma.

Els nens i nenes han de copiar la sèrie model, col•locant els gomets en el mateix ordre, començant la sèrie per l’esquerra . Hauran de clicar la creu de l’estrella, per tal de continuar el joc.

2 comentaris a “Gomets… a l’edu365.cat !