1) Us presentem el web EDUCIMA. Aquest lloc, recull un munt d’imatges perquè els nostres alumnes les puguin acolorir o incloure-les als seus treballs. Els dibuixos estan classificats en diferents àrees temàtiques.
Cliqueu a sobre la imatge, per tal de poder accedir al lloc web:

Educima

2) Us presentem el document creat pel CRP del Solsonès on s’inclouen tot un seguit d’activitats pensades treballar les festes nadalenques.

Cliqueu a sobre la imatge, per accedir al document:

Activitats de Nadal

3) Un recurs interessant ens l’ofereix el web de Cançons tradicionals catalanes, on trobareu els fitxers MIDI extrets del Llibre de Cançons de Joaquim Maideu.

Clica la imatge per accedir al lloc web:

Crestomatia

A la sisena sessió del curs, crearem un bloc a la secció XTECblocs del web de la XTEC.

Utilitzarem el següent tutorial:

Tutorial per a crear un bloc a la XTEC

enllacos

Us proposem a continuació un recull d’enllaços de blocs d’aula tant d’Educació Infantil com de Cicle Inicial i una tria de diferents blocs personals de temàtica variada, pensats per l’alumnat d’aquestes edats.

BLOCS D’AULA

BLOCS PERSONALS

En aquesta sessió, us proposem crear un bloc amb la secció XTECblocs de la XTEC. Els vostres alumnes podran participar en la creació dels articles i imatges que incorporeu al bloc de l’aula.

Utilitzarem el tutorial “Crear un bloc amb la XTEC”. Vegeu, prèviament, el vídeo sobre l’espai XTECblocs per conèixer les possibilitats d’aquesta eina, clicant a sobre la imatge.

XTECblocs