1) Hem recopilat tot un seguit d’adreces on es proposen experiments, per a treballar a les aules d’Educació Infantil i Cicle Inicial.

Cliqueu a sobre la imatge per accedir a l’article:

Experiments

2) Us presetem el portal educatiu que inclou tots els continguts audiovisuals produïts, tant pel Departament de la Generaliat de Catalunya, com pel mitjans de comunicació de la Corporació Catalana de Ràdio i Televisió.

Els materials es poden consultar en funció de l’àrea curricular, l’edat de l’alumnat i també segons el format.

Cliqueu a sobre la imatge següent, per accedir a l’article:

edu3t

3) Us proposem ara un recull de webs on es presenten Projectes o Webquests que us poden ser d’utilitat a la vostra pràctica educativa.

Cliqueu a sobre la imatge següent, per accedir a l’article:

Projectes i Webquests

A la quarta sessió del curs, crearem una impressora virtual, per obtenir fitxers PDF i farem un Voki.

Utilizarem els següents tutorials:

Tutorial impressora pdfcreator

Turtorial per a la creació d'un Voki.

Us proposem a continuació un recull d’enllaços de l’àrea de medi natural perquè pugueu utilitzar-los amb els vostres alumnes

Alguns es poden utilitzar tant a educació infantil com a cicle inicial. També es pot donar el cas que treballin, a més a més, unes altres àrees.

EDUCACIÓ INFANTIL

CICLE INICIAL

En aquesta sessió, us proposem per realitzar amb els vostres alumnes l’activitat de crear el seu Voki:

Utilitzarem el tutorial anomenat “Creació d’un Voki”. Llegiu, prèviament, l’article “Conversa amb el Voki” per conèixer les possibilitats d’aquesta eina.

Clica a sobre la imatge.

Voki