Les diferents experiències es poden consultar, entre altres, a:
- Aprenentatge i servei (Web del Departament d’Ensenyament on es poden trobar recursos, bones pràctiques i enllaços a experiències d’Aprenentatge i servei d’altres països).
- Centre promotor d’Aprenentatge Servei (Web del Centre Promotor on es pot trobar informació relacionada amb la xarxa APS, àmbits de servei, experiències, recursos i enllaços d’interès).
- Joves pel Barri .(Experiència de l’institut Eduard Fontserè de l’Hospitalet de Llobregat vinculada al voluntariat de l’alumnat de Batxillerat a l’esplai La Florida, donant suport als monitors/es en les seves tasques).
- Contes compartits, contes del meu barri (Bona pràctica duta a terme a Pardinyes (Lleida) , consistent en un treball col·laboratiu de narració i il·lustració de contes, implicant l’alumnat de les escoles bressol i dels centres de Primària i Secundària.
- La xarxa facilitadora de l’aprenentatge i impulsora del servei (Bona pràctica consistent en la realització de diverses activitats pedagògiques amb la implicació de tots els agents de l’entorn a la ciutat de Reus).
- Projecte joves-guia (Bona pràctica que explica com després de rebre una formació específica, els alumnes tenen la possibilitat de fer pràctics aquests coneixements participant en diferents moments del curs escolar: jornada de portes obertes, jornada intercentres, acollida d’alumnat nouvingut, acompanyament en casos de marginació o assetjament).
- Joves x Joves (Bona pràctica on s’explica com estudiants de la Universitat de Vic donen suport escolar i seguiment directe i individualitzat a aquells alumnes, que donada la seva situació d’especial dificultat social o problemàtica personal, necessiten un seguiment i suport ).
Altres publicacions:
- Document marc: Aprenentatge servei, ciutadania i PEE (XTEC):
Revistes educatives:
- CUADERNOS DE PEDAGOGÍA. Núm. 426
Aprendizaje servicio: el préstamo domiciliario
Cinta Forcadell Vericat (INS Montsià)
- GUIX. Núm. 386-387
Descobrint les potencialitats del jovent de Badalona Sud amb l’APS