Dones científiques guanyadores del Premi Nobel a l’Institut Sant Just Desvern

El proper dijous 26 de març de 2015, a les 13 h, en el marc de les activitats coeducatives del “Mes de la dona” entorn del 8 de març “Dia internacional de les dones”, Núria Solsona i Pairó realitzarà la conferència “Dones científiques guanyadores del Premi Nobel”, a linsitut Sant Just Desvern adreçada a tot l’alumnat de 1r de Batxillerat.
Després de la conferència, tindrà lloc una taula rodona i un col·loqui amb participacíó activa de l’alumnat, que parlarà de dones informàtiques i la seva aportació a la tecnologia.

Prèviament, s’enregistrarà una entrevista que emetrà el taller de ràdio del centre en connexió directa amb Ràdio Desvern l‘endemà divendres 27 de març, a la secció anomenada “El racó de les dones”.
Per començar escolteu un tast aquí del programa “Justa la Fusta” emès el passat divendres 6 de març per alumnat de 1r, 2n , 4t d’ESO i 2n de Batxillerat, en motiu del dia de la Dona.