Daily Archives: 16 octubre 2014

Mobile History Map

MHM

El Mobile History Map permet als alumnes crear i desenvolupar projectes col·lectius mitjançant l’ús de la tecnologia mòbil. Els nois i les noies es converteixen en desenvolupadors actius amb la creació d’itineraris i punts d’interès a prop dels seus centres educatius través de la geolocalització. Ells mateixos, de manera col·laborativa, creen i editen continguts descriptius del seu entorn més immediat.

Podeu descarregar l’app aquí .

Nota de Premsa

Per a més informació, contacteu amb el Centre de Recursos Pedagògics.

XI Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta

La Fundació Enciclopèdia Catalana en la línia de d’avançar cap a construir nous escenaris de la cultura catalana, convoca una edició més el XI CERTAMEN NACIONAL INFANTIL I JUVENIL DE LECTURA EN VEU ALTA, dirigit a alumnes de tot Catalunya. Els centres educatius poden realitzar la inscripció fins al 31 d’octubre

Des del IX Certamen la Fundació Enciclopèdia Catalana i el Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya, en el marc del  Pla Nacional de Lectura (2012-2016), han arribat a un acord de col·laboració per a l’organització del Certamen nacional infantil i juvenil de lectura en veu alta.