Daily Archives: 13 octubre 2011

Kiosk Jove. Edició 2011-2012

S’ha iniciat la fase d’inscripció de la segona edició (2011-12)  del projecte Kiosk Jove, des del 3 d’octubre fins al 24 d’octubre, organitzat pel portal 3/24 amb la col·laboració del Departament d’Ensenyament.

El Kiosk Jove és un projecte de periodisme digital que permet la publicació d’articles elaborats per l’alumnat de centres educatius en un mitjà de comunicació públic. La intenció d’aquest projecte és crear una xarxa de corresponsals que produeixen articles periodístics ( notícies, reportatges, entrevistes…) de l’entorn del centre amb una mirada jove.

Podeu realitzar la inscripció a l’activitat que es realitzarà des del mes de novembre fins al  de juny a través del correu kpeiro.q@tv3.cat.

L’activitat compta amb el valor afegit de la visita a les instal·lacions de TV3 i Catalunya Ràdio per als alumnes dels centres que hi participin. Alhora, alguns dels continguts de Kiosk Jove podrien veure’s en algun programa juvenil-infantil de TV3.