El procés de creació de la nostra pel·lícula, encara que esquemàticament, ha estat el següent:
– El món se’ns fa present: en una primera sessió la Raquel ens va plantejar que penséssim quan ens adonem que estem al món, quan se’ns fa present el món. Van sortir moltes idees que vam anar apuntant a la pissarra com: el primer dia d’escola, dies de vent o pluja, el camí i l’escola nevades, veure l’escola en hores no habituals, em deixo la clau de casa i m’he d’esperar veig coses i detalls que no m’havia fixat, etc.
– La tria: anem comentant les diferents idees que han anat sortint i que poden anar lligades a diferents emocions. Finalment triem la de deaixar-se les claus i haver-se d’esperar o anar al veí a demanar ajuda o haver-se de colar per algun lloc.
– Les emocions: expressem les diferents emocions, sentiments o estats que pot generar aquesta situació: impotència, inseguretat, major sensibilitat a tot allò que m’envolta, nerviosisme, avorriment, preocupació, felicitat quan s’acaba tot, etc.
Pero bueno, despres de totes aquestes fotos necessito veure la peli JA!!!
quina intriga !!!
Goretti
Jo també us posaré una mica d’intriga.
Heu indagat sobre l’autoria de la cançó “Duerme negrito”?, us ho recomano. No sempre el que pensem que és es correspon amb la realitat.
Sort.