EL FILM FINAL: EL PROCÉS (i 3)

Visionat de fragments i elements del sac d’impressions que ens ajudin a la nostra planificació. Al llarg de tot el procés hem anat visionant alguns fragments per inspirar-nos: “Un condemnat a mort s’ha escapat” de R. Bresson; “El petit fugitiu” de Ray Ashley; “Mala sang” de  Leos Carax o “Xiao Wu” de Zhang Ke Jia.

– Planificació: hem fet tres grups de rodatge en funció de les diferents localitzacions i aquests mateixos grups ens anem reunint amb la Raquel i fem la planificació de les seqüències corresponents que seran les que gravarem també en tres dies.

– TOT LLEST PEL RODATGE!


4 thoughts on “EL FILM FINAL: EL PROCÉS (i 3)

  1. Pingback: Cinema en curs 2011-2012 » Blog Archive » Rodatges dels films finals

  2. PATRICIA PÉREZ, KEVIN SÀNCHEZ, MELISSA ALCARAZ I XAVI NAVARRO (INSTITUT CASTELLET)

    Hola, som els alumnes de 4t d’ESO del institut Castellet de Sant Vicenç de Castellet. Ens agradaria comunicar-vos que ens van agradar molt els vostres comentaris d’ahir a la presentació dels films finals i que ens va fer molta il·lusió que us hagués agradat.
    Una de les coses que veu destacar va ser la utilització del color vermell que contrastava amb els espais del film i les localitzacions. La raó per la qual vam fer aquest contrast, va ser per tal que no es confongués el personatge en l’espai triat, també vam col·locar les roselles entre el pla després del comiat perquè hi havia un desenfocament per enllaçar amb l’altre pla i crear una emoció diferent. Una altra de les preguntes, va ser que com vam decidir per fer els talls als muntatges. Com que no veu especificar quin, vam triar el tall del comiat en el qual vam editar l’escena canviant de pla en el moment en què l’Èric es girava per entrar al cotxe. Per donar continuïtat a la seqüència vam fer el canvi d’escala per tal de donar la sensació que el pla següent era el que el nostre personatge estava mirant. Pel que fa als canvis d’escala i els talls del tren va ser complicat de muntar perquè vam haver de tallar molts plans tenint en compte el so i que no es fessin gaire llargues les mirades, també vam fer coincidir la llum amb les mirades i la direcció del paisatge.
    Per finalitzar, ens va agradar molt que us fixéssiu en el tic-tac del rellotge que surt com a fons en el primer pla del film. Va ser un detall que vam pensar que seria una idea molt bona ja que dona consciència de la nostra idea inicial i com a inici estava molt bé.
    PATRICIA PÉREZ, KEVIN SÀNCHEZ, MELISSA ALCARAZ I XAVI NAVARRO.

    Reply

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *