AQUESTA ÉS L’ESCOLA RIERA

Som els alumnes de l’escola Riera de Ribes, en aquest cas hem triat la foto nosaltres,els del taller de cinema, per tant, surt una foto de la nostra classe, la de 6é però generalment totes són com aquesta o semblants.

L’altra foto és del pati dels grans, concretament feta des de el camp de futbol. A la dreta de la foto,si us fixeu es veu un passadís que porta al pati dels petits, el de la esquerra al dels grans.

P2 PAUIMIGUE2

Al pati dels grans tenim una mena d’hexàgon amb gronxadors, concretament dos cercles per penjar-se,una mena d’escala, una barra per baixar y una barra per fer volteretes. També una taula de ping-pong.

El camp de futbol des d’on hem fet la foto i una pista bastant gran on hi han quatre cistelles de futbol.   PAU I MIGUEL

La natura de l’escola
P2 OLIVIA I JUDIT

El bosc té molts colors,

sobretot a la tardor.

A l’estiu fa calor,

però el hivern està nevat.

A la primavera tot floreix,

el bosc s’ha despertat

i tot content s’ha quedat.

OLIVIA I JUDIT

Des d’ aquí hem fet una foto de la cistella de bàsquet, de la taula de ping-pong del parc i de les finestres de les classes de 1r a 3r i de les de dalt des de 4t a 6é.

P2 PAU I MIGUE

En aquesta foto hem ensenyat la part de dalt de la muntanyeta que tenim al pati.
P2 JOA XA CHR

Aquesta és una de les classes del pis de dalt, és la de 4tA.
P2JOAN XAVIMARC I CHR

Això es el travesser de una porteria de futbol ,darrere es veu l’altra porteria. Quan és l’hora del pati molts nens/es venen a aquesta pista a jugar a futbol. A la dreta es veu la pujada del bosquet, a l’esquerra es veu una nena i al costat dret hi ha una paret amb una cistella de basquet. I al final a l’esquerra es veu una taula de ping-pong ,un hexàgon i un banc. P2CARLESIOT2

Això és el menjador de l’escola, els nens/es d’infantil dinen a les dotze però els nens/es de primària dinen a la una, menys els de 6è i 5è que dinen a les dues. OT I CARLES
P2CARLES I OT

2 Respostes a “AQUESTA ÉS L’ESCOLA RIERA”

1. Alumnes Bordils Diu:

teniu molta sort de tenir un bosc al costat de l’escola.
    Podeu fer-hi cabanes?
    L’escola sembla nova. Quant temps fa que es va construir?
    Dineu molt tard no? Quin horari feu?

2. Tomâs Diu:

no podem fer cabanes!!!!!!!
    La escola té 5 anys.
    dinem a les 2 i entrem a les 9