Estrena dels films finals al bloc

Després de l’estrena a la Filmoteca de Catalunya, a la pàgina dels films finals ja es poden veure els 10 films realitzats a Cinema en curs 2011-2012!

Distàncies (Escola de Bordils) – Dibuixant il·lusions (Escola Cervantes) – Al final del dia (Escola Els Xiprers) – Sis per sempre (Escola Espronceda) – Canvis (Escola Rafael Alberti) – Propera parada (Institut Bellvitge) – Camins (Institut Castellet) – Via 3 (Institut Joan d’Àustria) – Ciutat estranya (Institut Júlia Minguell) – Tornar a començar (Institut Narcís Monturiol).

A continuació trobareu el making of fotogràfic i la peça de cloenda (“un any de cinema en curs”), amb música de Bernat Font.

Al final del dia, realitzat pels alumnes de 6è de l’Escola Els Xiprers.

Camins, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Castellet.

Canvis, realitzat pels alumnes de 6è de l’Escola Rafael Alberti.

Ciutat estranya, realitzat pels alumnes de 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO de l’Institut Júlia Minguell.

Dibuixant il·lusions, realitzat pels alumnes de 5è de l’Escola Cervantes.

Distàncies, realitzat pels alumnes de 6è de l’Escola de Bordils.

Propera parada, realitzat pels alumnes de 3r d’ESO de l’Institut Bellvitge.

Sis per sempre, realitzat pels alumnes de 6è de l’Escola Espronceda.

Tornar a començar, realitzat pels alumnes de 4t d’ESO de l’Institut Narcís Monturiol.

Via 3, realitzat pels alumnes de 3r i 4t d’ESO de l’Institut Joan d’Àustria.

Una resposta a “Estrena dels films finals al bloc”

1. Sabina, Montse i Lluís Diu:

Volem felicitar a tothom pels films finals i agraïm la feina de preparar tan acuradament el making off i el tràiler amb les imatges al ritme de la música. La coordinació harmònica d’imatges i música explora noves sensacions. Gràcies!!!

INSTITUT Castellet

Deixa una resposta