Els espais buits

Als blocs de l’Escola de Bordils, l’Escola Rafael Alberti, l’Escola Cervantes, l’Escola Els Xiprers, l’Escola Espronceda, l’Institut Castelletl’Institut Joan d’Àustrial’Institut Narcís Monturiol i l’Institut Bellvitge ja es poden veure les fotografies d’espais buits.

A l’Escola Els Xiprers s’han presentat i comentat pintures i fotografies d’espais buits, i a l’Escola Cervantes van publicar comentaris per iniciar aquesta primera pràctica.

3 Respostes a “Els espais buits”

1. Anggie Diu:

M’agraden les fotos que heu fet, estan molt boniques la que més m’agrada és la foto que al fons es veu la casa que està en el camí que donant una sensació de profunditat.

2. daniel Diu:

M’agrada molt perque es veu que és la natura. I m’agrada molt les sombres dels arbres. Em sembla que és solitari i que esta en el mig de la muntanya.
    El camí de terra, separa un sembrat de blat de moro de uns arbres fruiters.
    Em crida l’atenció la disposició tan ben ordanada dels arbres per fer posible la recollida dels fruits.

3. Leila Diu:

Hola sóc de l’Escola Espronceda i he vist les vostres fotos són molt i molt maques. :)

Deixa una resposta