6è de Les Roques Blaves

Benvinguts al Bloc de sisè.
En les diferents pestanyes podreu trobar informació sobre què fem a l’escola, sobre els temes i les activitats que treballarem aquest any, enllaços interessant per a reforçar o ampliar el tractat a l’aula i un espai obert a tothom per compartir de tot una mica.

Comencem l’escalada cap a l’ESO!!
Ànims nois i noies!!

47 thoughts on “6è de Les Roques Blaves

1. Marina.M.

Ja s’ha acabat sisé, bé el cole, i tots ens separarem anant cap a l’institut la festa de despedida va ser molt bonica i a la vegada trista mai mai mai l’olblidaré.

2. Laura

Es veritat Empar, no m’enrecordaba jajaja xd.

Y un altre cosa ¿quant pengaras el video del debat?¿el pengaras a la pestaña de ciudadania?

3. empar_gt6

Hola Laura,

No la puc penjar fins que no estigui acabada, no trobes?

Bon cap de setmana.

Empar.

4. empar_gt6

Hola Carla,

Jo no els tinc. Els hauràs de demanar a l’Olímpia.
    De totes maneres, el dilluns a classe, a la tarda, fes-me memòria a veure si els trobem a la xarxa de l’escola.
    Salut!

5. Carla

Empar podries penjar els balls que vam fer al segon trimestre en educació física?
    Es que el dia que la Olimpia els va possar jo no hi era… I m’agradiaria veure el meu.