Núria López. Mestra d’Educació Primària. Tècnica d’educació i membre de l’àmbit científic del CESIRE.
Fina Guitart. Professora catedràtica de Física i Química. Tècnica d’educació i membre de l’àmbit científic del CESIRE.
Julio Pérez. Professor de Física i Química. Tècnic d’educació i membre de l’àmbit científic del CESIRE.
Universitat de Barcelona
Jordi Díaz. Doctor en Ciències Químiques. Coordinador de la Unitat de Tècniques Nanomètriques dels Centres Científics i Tecnològics de la UB (CCiTUB). Responsable del projecte NanoDivulga UB.
Alumnes i mestres (curs 2018-19)
Alumnes de 5è d’Educació Primària de l’Escola Voramar, de Barcelona, i les seves mestres, Marisol Toledo i Irene García.
Alumnes de 4t d’Educació Primària de l’Escola Sagrada Família, de Barcelona, i la seva mestra, Zilia Iguácel.
Alumnes de 6è d’Educació Primària de l’Escola Tecnos, de Terrassa, i les seves mestres, Mercè Marco, Agnès Muntanyola, Núria Alvareda.
Alumnes de 4t d’Educació Primària de l’Escola Turó de Can Mates, de Sant Cugat del Vallès, i les seves mestres, Dolors Torres i Stel·la Bonamusa.
Alumnes de 6è d’Educació Primària de l’Escola El Pinar de Nuestra Señora, de Sant Cugat del Vallès, i la seva mestra Alicia Díaz.
Alumnes de l’Escola Mare de Déu de Núria, de Barcelona, i les seves mestres Cristina Membrive i Sònia Ricart.
Neus Sanmartí i Teresa Pigrau. Tresor de recursos, model per intrepetar sistemesmaterials. Recuperat 6 de setembre de 2018, des de https://www.tresorderecursos.com/blank-48
NeoFronteras. Noticias sobre Cieencia y Tecnologia. (8 de marc de 2006). Papel de las nanoestructuras en autolimpieza del loto. Recuperat 6 de setembre de 2018, des de http://neofronteras.com/?p=470