ELS JOCS FLORALS

La setmana que ve al 15 de abril farem jocs florals i es trata que cada nen o nena ha de fer un poema o un conte (obligatoriament) i els professors que s’encarreguen dels jocs frolars són els de primària.

El 15 de abril (jocs florals) ens reunim al gimnàs tots els alumnes de primària i diuen els guanyadors de cada classe i guanyen dos alumnes. Cada any hi ha un regal diferent l’any passat hi havia llibretas i llibres etc…

I la veritat es que ens ho pasem molt bé fent el poemes o contes i és molt divertit.

El any passat va guanyar l’Elm fent un poema sobre el facebook i l’altra guanyador vaig ser jo (la Laura Gil ) i vaig quanyar una llibreta i l’ Elm un llibre del Capità calçotets perquè a ell li agrada molt el personantge.

Anna Bonet i Laura Gil