ENSENYEM LA NOSTRA ESCOLA

Els alumnes de 4tA, a través de la gamificació, que vol dir aprendre mitjançant el joc, hem treballat el tema de poble i ciutat i més específicament hem treballat la nostra ciutat, Santa Coloma de Gramenet. Durant totes aquestes sessions, hem après moltíssimes coses de la nostra ciutat. A més a més, al mes de febrer, el dia 15, vindrà una treballadora de l’Ajuntament per explicar-nos quines tasques fan allà com a òrgan més important de la nostra ciutat i farem diferents murals on exposarem les nostres peticions de millora per a la nostra ciutat i la nostra escola. A la setmana següent, el dia 21 de febrer, anirem nosaltres a l’Ajuntament a exposar en un ple les nostres peticions i idees.

A part de tot això, nosaltres també hem volgut ensenyar com és la nostra escola per dins en un dia normal de classe i per aquesta raó hem fet aquest vídeo que esperem que us agradi molt.