Circulars

Benvolgudes famílies,

El divendres 5 de juny tota l’escola farem una sortida de tot el dia al circ.
Serà a Santa Susana, al Maresme, al circ Charlie Rivel.
El preu de la sortida serà de 10 euros per alumne, ja que l’escola es fa càrrec de l’entrada al circ i les famílies només pagaran l’autocar. Us avisem amb temps perquè ens agradaria que tots els nens hi vinguessin. L’últim dia per fer el pagament serà el dilluns 4 de maig ja que hem de fer amb temps la reserva de les entrades i dels autocars.
L’hora d’entrada i sortida de l’escola serà la de sempre.
Els nens i nenes han de portar esmorzar, dinar, aigua, tovallola, banyador i xancletes, ja que després del Circ ens podrem remullar a la Plaça de les Fonts de Santa Susana.

Podeu ingressar els 10 euros directament al compte de l’escola, si us voleu estalviar cues, ES22 2100 0622 1102 0000 9314 indicant el nom de l’alumne, o bé a la secretaria en efectiu.

Benvolgudes famílies,
Donat que el diumenge 24 de maig hi ha eleccions municipals, el municipi de Santa Coloma ha canviat la festa local i la de lliure disposició tal com us ho detallem seguidament:
La festa de lliure disposició del divendres 22 de maig passa al divendres 29 de maig.
La festa de la 2a Pasqua del 25 de maig es trasllada al dilluns 1 de juny.
Aprofitem per avançar-vos que aquest any la Setmana Cultural serà del 20 al 24 d’abril celebrant-se les danses el dimecres 22 al matí i el concert el divendres 24.
Salutacions
La direcció