L’ESCOLA CATALANA S’ADHEREIX A LA CAMPANYA INTERNACIONAL PER A L’ALLIBERAMENT DE LES PROP DE 300 ALUMNES NIGERIANES
El Departament d’Ensenyament se suma i promou l’adhesió de l’escola catalana a la campanya internacional per a l’alliberament de les prop de 300 alumnes nigerianes que continuen segrestades pel grup gihadista Boko Haram. Contra aquest fet es proposa una acció comuna de totes les escoles catalanes.
Proposta d’actuacions:
Proper dimecres 14 de maig a les 11h: Concentració de 5 minuts al pati de tots els centres educatius. Sota els lemes (que poden ser escrits col•lectivament al pati i també de manera individual):
a) Bring back our girls (sorgit des de la pròpia Nigèria)
Torneu-nos les nostres companyes (traducció adaptada per a l’alumnat)
b) Real men don’t buy girls
Els homes de veritat no compren nenes

Avui l’escola s’ha sumat a la campanya per a l’alliberament de les alumnes nigerianes que continuen segrestades.

A les 11.00h hem sortit al pati, nens i mestres hem fet 5 minuts de concentració per a defensar els drets de tots els infants.

One thought on “Campanya per a l’alliberament de les alumnes nigerianes: Bring back our girls/Torneu-nos les nostres companyes

1. Pingback: #BringBackOurGirls arriba a l’escola | La Punky Mama