Experiència per compartir i aprendre: LA CAMPANYA D’ESTALVI.

El passat dia 27 de febrer vam iniciar a la nostra escola una nova experiència per compartir i aprendre: LA CAMPANYA D’ESTALVI.
Es va personar a l’escola un voluntari de Valors de Futur i va plantejar la temàtica de l’estalvi a la classe. Vam reflexionar tots plegats al voltant de conceptes d’educació financera i estalvi, de consum responsable, etc. Els alumnes es van mostrar molt interessats per les explicacions i molt participatius, preguntant al voluntari constantment sobre el contingut que s’estava exposant. Es van donar unes primeres pinzellades de les futures accions a realitzar per aconseguir un estalvi conjunt. Vam acordar que uns representants de la classe que forma el comitè d’estalvi difondrien la campanya a 3r, 4t, 5è i l’altre 6è per tal que l’estalvi es fes extensiu en un futur i es comenci per 3r. Vam considerar que tot aquest estalvi aniria destinat a les sortides de fi de curs que els alumnes realitzen a la neu (única estada de més de dos dies en tota l’etapa d’infantil i primària)i a Navarcles (esports d’aventura d’un dia), possibilitant que la despesa sigui menor en el moment del pagament i oferint la possibilitat de que alguns nens sense recursos puguin anar-hi. Es va acordar anar pensant en les possibles accions a realitzar per obtenir diners i poder-los recollir. Tota aquesta informació juntament amb les fotos i petits reculls de video seran publicats en el nostre blog.
El 13 de març vam continuar amb les sessions que tenien programades. L’objectiu de la sessió era iniciar les diferents actuacions per estalviar i reflexionar al voltant de la necessitat de contribuir amb la nostra feina i esforç.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *