El 22 d´octubre els alumnes del cicle superior de l´escola Martí Poch, vam anar d´excursió amb bus a la granja escola de Santa Maria de Palau Tordera.
A tres quarts de deu els alumnes vam arribar a la granja i vam esmorzar. Més tard arribaren els monitors i es van presentar. Aleshores vam fer dos grups: 5è amb l´Aitana i 6è amb el Joel. A continuació tots vam anar a veure els animals de la granja. Després ens van explicar les activitats que faríem, tots estàvem impacients per conèixer-les.
La primera va ser “El laberint”, una experiència al·lucinant, perquè t´havies de posar una cinta als ulls i el teu company et guiava per darrere. Es tractava de reforçar la confiança entre nosaltres.
La següent activitat va ser “Els esquís”, on ens havíem de coordinar quatre o cinc persones.
La tercera activitat es tractava de passar una corda que feia l´efecte de teranyina, sense tocar-la, això es podia aconseguir gràcies al treball en equip.
Al final ens van donar dos adhesius que deien: SÍ AL TREBALL EN EQUIP!!
Després de dinar vam tornar a l´Espluga, el viatge se´ns va fer més curt i súper divertit, perquè jugàvem i rèiem entre nosaltres.
Text de: Mariona Griñó, Pau Roca, Aritz Retenaga i Joel Castellnou (5è curs)