Un país llamado Nini

Aquest conte: Un país llamado Nini ha estat escrit per la tutora de sisè  i il.lustrat pels alumnes de sisè de l’escola. Us animem a votar-lo, com més votacions rebi més possibilitats tenim de guanyar!!! Recorda que sols pots emetre un vot per dia fins el dia 25 de març.  Ajuda’ns a guanyar!!!

Clica sobre la imatge i podràs llegir i votar el nostre conte:


El jurado presidido por Ana María Matute e integrado por Roser Capdevila, Juan Carlos del Olmo, José Luis Gallego, Joaquín Araújo y Antonio Barrón, ha seleccionado los 10 cuentos que integrarán EL LIBRO MÁS BUENO DE TODOS LOS TIEMPOS, que se editará con materiales reciclados y cuyas ganancias se destinarán íntegramente a Aldeas Infantiles SOS.

Entre los 10 cuentos se elegirá, por voto popular, un ganador con el que se realizará un cortometraje de animación. Además, el autor y su clase serán premiados con una estancia de fin de curso en una casa de colonias/granja escuela. Elige tu favorito, dale tu voto (máximo un voto por día) y compártelo con tus amigos para que ellos también lo voten. ¡Tenéis hasta el 25 de marzo para convertir un cuento en ganador!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *