Daily Archives: 10 abril 2014

Cloenda de la setmana de la ciència

Avui s’ha fet a l’escola la cloenda de la setmana de la ciència, que ha consistit en el llançament d’un coet casolà propulsat amb aigua i aire. Al llarg de la setmana l’alumnat de 6è ha compartit coneixements i estones amb l’alumnat de P3, aprofitant per realitzar diferents activitats conjuntes. Aquesta iniciativa portada a terme per la Núria amb la col·laboració de la Merche, la Cecília i la Isabel, on tot el protagonisme ha estat a càrrec dels nens i les nenes dels seus cursos, cal valorar-la com molt positiva. Ha aportat nous valors a les trobades entre tots dos cursos, perquè a la creació de vincles entre 6è i P3, s’ha afegit un vessant pedagògic que ha apropat el món de la ciència i l’espai del laboratori als més petits i petites de l’escola d’una manera lúdica però científica; i ha aportat una experiència a l’alumnat de 6è, molt més enllà d’una simple trobada. La nostra enhorabona a l’organitzadora i col·laboradores; i moltes felicitats als i a les protagonistes per tota la gran feina feta!!!

cohet1

S’estan preparant pel llançament!

cohet2a

cohet3a cohet5a cohet4a

El coet i el llançament

– el coet dins el cercle vermell… IMPRESSIONANT!!!

Mecanisme de llançament (fet per l’Albert i el seu pare)

L’Alfred, el nostre enginyer aeroespacial personal!!!

AQUÍ teniu un petit tast del pas dels més petits i petites pel laboratori de l’escola!

Guanyador del concurs “Nou anagrama de l’Escola Margalló”

En sessió ordinària del Consell Escolar de l’Escola Margalló de data 9 d’abril de 2014, s’ha triat el treball guanyador d’entre els cinc finalistes. Volem agrair el seu esforç a totes les persones que han participat i felicitar-les per l’elevada qualitat dels seus treballs.

El guanyador ha estat en Juan A. de la Espada Gavilà, pare d’un alumne de l’escola, a qui donem la nostra enhorabona.

El logo, que serà la nova imatge de l’escola, es donarà a conèixer aprofitant l’exposició que es fa a la biblioteca de l’escola i que s’obre al públic amb motiu de la “Mostra de Danses” del dia 23 d’abril.

Aprofito l’avinentesa per desitjar a tota la nostra comunitat educativa unes bones vacances de Setmana Santa i recordar que ens retrobarem el dimarts 22 d’abril.

Fco. F. Morales Virgós  (President del Consell Escolar)