Daily Archives: 14 març 2012

ARRIBA EL PADRINATGE LECTOR AL MARGALLÓ

Avui tenim un nou motiu de goig a la nostra escola: Hem començat com experiència pilot l’activitat de padrinatge lector entre 5è i 2n!!!

A la sala d’usos múltiples del centre els tutors i les tutores han fet la presentació conjunta al seu alumnat, al que prèviament ja havien parlat d’aquesta iniciativa a les seves respectives classes, i a les pistes de l’escola s’ha fet la primera trobada per tal que cada padrí i padrina trobés el seu fillol o fillola. I a partir de la propera setmana començaran amb la tasca pròpiament dita. Es farà un dia a la setmana en una de les sessions de tarda.

Felicitem a totes les persones implicades en aquesta experiència: tutors/es, membres de la comissió de biblioteca i alumnat; i encoratgem als i les alumnes de 5è i 2n a fer la bona feina que a ben segur faran.

També el nostre agraïment a totes les famílies de l’alumnat implicat el la seguretat que els recolzaran a tots ells i elles en aquesta iniciativa.

Esperem que l’experiència sigui profitosa i tot un èxit, per tal que en el futur es pugui fer extensiva a altres cursos de l’escola.

L’Equip Directiu