L’escenari del projecte és un restaurant en que els alumnes han de gestionar: fer-se càrrec de la caixa, organitzar el magatzem, fer inventari, planificar comandes, analitzar la comptabilitat del mes i portar el negoci en general. Els alumnes han d’efectuar una sèrie d’operacions – sumes, restes, multiplicacions i divisions – per resoldre alguns problemes.

L’activitat està organitzada per diferents escenaris seqüenciats per dificultat. Clickeu a la imatge per començar a practicar. Bon apetit!

e1

Aquest nou cuiner, en Martí, està més content que un gínjol. S’ha format com a cuiner i ara ha trobat la primera feina: treballarà al restaurant de menjar tradicional Can Tripes.

En Martí ha vist que les coses a Can Tripes estan una mica desorganitzades…i ha negociat amb la senyora Carré la teva incorporació.

No cal dir que per fer tasques de gestió d’un negoci, els teus coneixements de matemàtiques són molt importants!