Festa de la castanyada

Aquesta setmana a l’escola, hem celebrat la Festa de la Castanyada, i durant la setmana hem anat realitzant varies activitats relacionades amb aquesta festa.

Durant tota la setmana els nens i les famílies han decorat moniatos i els hem exposat a l’escola. Els nens de la llar d’infants han vingut a veure la castanyera i els moniatos decorats

Dimecres vam preparar la recepta dels panellets i l’endemà ja ho teniem tot apunt per fer-los! Mireu que bonics que han quedat!

El divendres al matí, les castanyeres de l’escola, han anat a la Llar d’infants a veure els nens més petits!

A la tarda, hem fet danses al gimnàs de l’escola, i tot seghuit hem baixat al pati a menjar castanyes cuites per l’Ampa, i panellets fets per nosaltres!!

Clica i juga !