AHIR VAM VISITAR LA BIBLIOTECA DEL BARRI I ENS HO VAM PASSAR MOLT BÉ MIRANT TANTS CONTES Publicat el 26 octubre 2010 per malmeid2 Respon
DESPRÉS DE TOTES LES APORTACIONS QUE HEM REBUT, HEM ESCOLLIT SER: LA CLASSE DELS DOFINS. Publicat el 16 setembre 2010 per msaez23 2
L’AVENTURA JA HA COMENÇAT!!! Publicat el 1 juny 2010 per Núria Respon JA HAN ARRIBAT A LA CASA DE COLÒNIES I S’ESTAN INSTAL.LANT.