HEM SORTIT A MIRAR LA PRUNERA VERMELLA QUE HI HA AL PASSEIG DAVANT DE L’ESCOLA. Publicat el 16 novembre 2010 per msaez23 Respon
“ELS SENYORS TREBALLEN AMB L’EXCAVADORA I EL CAMIÓ PER A FER LA NOSTRA ESCOLA NOVA”. Publicat el 16 novembre 2010 per msaez23 5