Arxiu diari: 14 febrer 2014
FORÇA LLEIDA !!!
Ahir per la tarda, el Víctor i el Terrell, dos jugadors del Força Lleida de Bàsquet, acompanyats pel Joan, ens van venir a fer una visita a l’escola.
Els vam fer algunes preguntes relacionades amb el bàsquet, que havíem preparat a educación física amb la Txell.
Després, van jugar amb nosaltres un petit partidet al pati de l’escola.
Ens vam fer una foto i ens van signar un autògraf.
A més a més, ens van regalar una entrada per anar aquesta nit a veure el partit de bàsquet del Força Lleida contra el Corunya.
El Terrell medeix 2 metres, però el Víctor mesura 2’12com. Sabeu que no cabia per la porta de la nostra clase?
BENABARRE
La setmana pasada, la Noemí, la mare de l’Adrián Pujol ens va venir a explicar com és el poble de Benabarre.
És un poble de l’Aragó, situat a la provincia d’Osca, a la comarca de la Ribagorza.
A Benabarre podem trovar dues fabriques molt importants: la fàbrica de xocolata Brescó i la fàbrica de formatges, Fondaña.
A la fàbrica Fondaña, ensenyen com s’elabora el formatge de cabra i sa´beu una altra cosa?
Podeu apadrinar una cabra amb el vostre nom.
Tenen dues festes, al juny (la Festa Major), on es fan moltes activitats: fira, processó, balls…i a l’agost, la festa dels salvatges, on els nens i nenes es vesteixen de prehistòrics.
La Noemí ens va portar xocolata blanca, negra i amb llet que estaba boníiiisima! A tots i totes ens va agradar molt!. També ens va portar una mica de formatge de cabra molt bo.











